اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - 16 August 2018
استاندار كرمانشاه:
استاندار كرمانشاه از دستگاه هاي اجرايي خواست نسبت به حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع توجه ويژه داشته باشند.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شوراي راهبري توسعه مديريت، اظهار داشت: دستورالعمل ابلاغي از سوي رئيس جمهور محترم در خصوص حقوق شهروندي بايد به همه دستگاه هاي اجرايي استان ارسال شود تا دستگاه ها بيش از پيش با اين دستور العمل كه رعايت حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع را به دنبال دارد،  آشنا شوند.
وي بيان داشت: براي سالجاري بايد چندين دستگاه ها به عنوان پايلوت جهت اجراي اين برنامه معرفي مشخص شوند تا چگونگي روند كار هر چه بهتر مورد بررسي قرار گيرد و به نوعي  با مشخص شدن روند كار،  اين برنامه براي سال آينده توسط تمامي دستگاه هاي اداري اجرايي شود.
وي بيان داشت: مردم انتظار دارند كه در مراجعه به ادارات روند كاري آنها سهل و آسان باشد و لذا كارشناسان و كارمندان ادارات بايد با پيگيري ويژه به دنبال تسهيل در امورات مراجعه كنندگان به ادارات باشند.
استاندار كرمانشاه تشكيل ميز خدمت در راستاي تكريم ارباب رجوع و پاسخگويي سريعتر به مراجعين در ادارات را اقدامي موثر عنوان كرد و گفت: در جلسات شوراي معاونين استانداري اين موضوع به دقت مورد بررسي قرار گرفت و بر تشكيل ميز خدمت در راستاي پاسخگويي سريعتر و انجام شدن روند كاري مردم در مراجعه به ادرات تاكيد شد لذا تمامي دستگاه ها بايد به اين موضوع توجه ويژه داشته باشند.
بازوند هر گونه پيشرفت در تسهيل امور مراجعه كنندگان به مردم در قالب سيستم الكترونيكي و پيگيري نامه ها در ادارات را نيازمند فرهنگ سازي و تشريح بيشتر اين روند عنوان كرد.
وي تصريح كرد: دستورالعمل حقوق شهروندي،  ابلاغي از سوي رئيس جمهور است كه همه دستگاه هاي اجرايي ملزم به رعايت اين موضوع هستند زيرا اين دستورالعمل رضايتمندي مردم در مراجعه به ادارات را به دنبال دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: