اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 05 August 2018
سفیر جمهوری اسلوونی خبرداد:
سفیر جمهوری اسلوونی با تاکید بر ادامه همکاری کشورش با ایران در حوزه آب و برق از برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک در پایتخت کشور اسلوونی خبر داد.

اجلاس کمیسیون مشترک ایران و اسلوونی برگزارمی‌شود

به‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "کریستینا رادی" سفیر جمهوری اسلوونی در تهران در دیدار با معاون امور بین الملل مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق ایران با اشاره به همکاری مشترک کشورش با جمهوری اسلامی ایران در حوزه آب و برق، اظهار داشت: کشور ما علاقه‌مند به همکاری گسترده در حوزه آب با ایران است.

وی خاطر نشان کرد: همکاری های مشترک دو کشور از سال 1992 آغاز شده و برخی شرکت های ما همکارهای بسیار خوبی را با شرکت های ایرانی از جمله شرکت فرآب دارند.

"رادی" در ادامه سخنان گفت: در حال حاضر مذاکره با شرکت‌های ایرانی برای نصب دو توربین برق‌آبی در جریان است و به زودی این موضوع نهایی خواهد شد.

سفیر جمهوری اسلوونی از برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور خبر داد و گفت: این کمیسیون به‌زودی در شهر " لیوبلیانا" برای مذاکره در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد که رئیس کمیسیون کشور اسلوونی، وزیر خارجه این کشور و از طرف ایران، وزیر نیرو خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: