اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - 31 July 2018
جهانگيري گفت: رئیس جدید بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در حال تدوین سیاست‌هایی متناسب با شرایط جدید کشور هستند که تا آخر هفته اعلام مي شود.

اعلام بسته جدید اقتصادی دولت تا پایان هفته

به گزارش عصرپرس به نقل از صدا و سیما، جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه گفت : رئیس جدید بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در حال تدوین سیاست‌هایی متناسب با شرایط جدید کشور هستند که امیدواریم تا آخر هفته جاری این بسته پیشنهادی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اعلام شود .

معاون اول رييس جمهور با اشاره به روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود : امروز پنج هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده به بهره برداری می‌رسد و بقیه واحد‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید تکمیل شود به طوری که در زمستان امسال حداقل در مناطق روستایی همه واحد‌های مسکونی تکمیل شده باشد.

 وي اضافه کرد : مشکلات موجود در روند بازسازی مناطق زلزله زده نیز امروز قطعا بررسی می‌شود و تا آنجایی که در توان دولت باشد مسائل پیش رو در این مناطق در اسرع وقت مرتفع خواهد شد .

 اسحاق جهانگیری به منظور افتتاح پنج هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده صبح امروز وارد کرمانشاه شد و هم اکنون برای بازدید از مناطق زلزله زده عازم شهرستان سرپل ذهاب شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: