اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۷ - 21 July 2018
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری جمعه ۲۹ تیر به‌همراه سفیر اتریش از بخش‌های مختلف مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران بازدید کرد.

بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و سفیر اتریش از مجموعه نیاوران

به گزارش عصرپرس به نقل از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، علی‌اصغر مونسان و اشتفان شولتز سفیر اتریش در ایران با حضور در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران از بخش‌های مختلف این کاخ‌موزه بازدید به‌عمل آوردند.

در این بازدید که قبل از آغاز رسمی سمپوزیوم «دماوند۲۰۱۸» (به‌مناسبت صدو هفتادو‌پنجمین سالروز صعود یکی از کوهنوردان اتریشی به قله‌ دماوند) انجام شد، مونسان و شولتز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کاخ‌موزه نیاوران بر توسعه و تقویت روابط فرهنگی بین دو کشور تاکید کردند.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و‌ سفیر اتریش از کاخ اصلی مجموعه نیاوران، مرمت کاشی‌های این کاخ و پروژه مرمت آب‌نمای ضلع جنوبی کاخ بازدید به‌عمل آوردند.

سمپوزیوم «دماوند۲۰۱۸» با تاکید بر ورزش‌های زمستانی عصردیروز با حضور رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و سفیر اتریش در تالار آبی کاخ موزه نیاوران برگزار شد.

در این بازدید محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی، پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی، روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان و سیدرحمت‌الله رئوف حنان مدیر کاخ‌موزه نیاوران حضور داشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر: