اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 15 July 2018
سامانه خدمات ارزی حوزه محصولات و خدمات فناوری کشور راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه خدمات ارزی حوزه محصولات و خدمات فناوری کشوربه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از  صدا و سیما، با راه اندازی این سامانه همه فرآیندهای اجرایی و عملیاتی خدمات ارزی حوزه فعالان فناوری اطلاعات کشور (ویژه خدمات و محصولات نرم افزاری) در بستر خدمات الکترونیکی انجام خواهد شد.

خدمات ارزی این سامانه شامل دو گروه سازمانهای دولتی و حاکمیتی، شرکت های خصوصی و شرکت های نوپا (startup) خواهد شد که فعالیت ها و حوزه های خدماتی و محصولات مختلف در این حوزه را شامل می شود.

شبکه های اطلاعاتی، بازاریابی دیجیتال، خدمات مشاوره کارشناسان خارجی، خدمات کارشناسی در نصب و راه اندازی و آموزش تجهیزات، نظارت بر نصب و راه اندازی، تست و تعمیر دستگاه های اعزام شده به خارج، استفاده از شبکه خدمات رایانه ایی اینترنتی و اجاره دستگاه های مرتبط، اسناد طراحی ومهندسی، حق لیسانس، دانش فنی و نرم افزار از جمله فعالیت ها و حوزه های خدماتی و محصولاتی است که مشمول ارائه خدمات ارزی می شود.

همچنین، درصورت استفاده از سایر عناوین مشابه در معرفی خدمات و محصولات، بررسی و تشخیص مشمول بودن خدمات ارزی متقاضی، با نظر کمیته های تخصصی و نظرات کارگروه های کارشناسی خواهد بود. متقاضیان در مرحله اول می بایست نسبت به ثبت نام خود از طریق سامانه اینترنتی به نشانی http://nasr.irannsr.org/ اقدام کنند که پس از این مرحله پبامک تایید ثبت نام را دریافت کرده و در مرحله بعد باید با تکمیل پرونده الکترونیکی خود شامل اطلاعات و اسناد هویتی و ثبتی، اطلاعات تجاری خدمات و محصولات ارزی و اطلاعات پروفرمای خودر ا ثبت و تصاویر درخواست شده را ارسال کنند.

بعد از این مرحله نسبت به بررسی و اعلام نشر قطعی از طرف کارگروه خدمات ارزی اقدام و نتایج به متقاضی اعلام خواهد شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: