اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۷ - 15 July 2018
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای از توجه ویژه و سریع رییس جمهور به گزارش 20 صفحه ای این وزارتخانه برای شفاف سازی درخصوص پرونده تخلف واردات خودروهای خارجی که در نیمه اول سال 1396 قبل از آغاز دولت دوازدهم آغاز شده بود و اقدام شجاعانه رییس جمهور در شروع برخورد با فساد از درون دولت سپاسگذاری و اعلام کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با نصب العین قراردادن این دستور، متخلفین را علاوه بر معرفی به دستگاه اطلاعاتی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی به حسب مورد معرفی می کند.

قدردانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از دستور قاطع رییس جمهور به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، متن این نامه به شرح زیر است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

باسلام

احتراما ، تدبیر و قاطعیت حضرتعالی در برخورد با پرونده تخلف در واردات خودروهای خارجی و دستور آغاز مبارزه با فساد از دولت، قوت قلبی برای همه کسانی که فعالیت سالم اقتصادی در کشور دارند.

از توجه ویژه و سریع آن جناب به گزارش 20 صفحه ای اینجانب در شفاف سازی این تخلف که در نیمه اول سال 1396 قبل از آغاز دولت دوازدهم آغاز شده و در این دولت با گزارش مردمی و رسیدگی دقیق حراست وزارت صمت و بررسی های دقیق سایبری کشف و به نهادهای قضایی و اطلاعاتی منعکس شد، سپاسگذارم.

وزارت صنعت، معدن و تجارت با نصب العین قراردادن دستور حضرتعالی، متخلفین را علاوه بر معرفی به دستگاه اطلاعاتی به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری و مراجع قضایی به حسب مورد معرفی می کند.

همچنین سامانه یکپارچه کنترل صادرات و واردات( سامانه جامع تجارت) را که مدتی است با همکاری وزارت اطلاعات در حال گسترش است، در اسرع وقت تکمیل تا امکان هر گونه سواستفاده را بخشکاند.

در پایان لازم می دانم از همه کسانی که در پنج ماه گذشته در مجموعه وزارت صمت برای کشف این تخلف بزرگ همکاری کردند تشکر و قدردانی و از اقدام شجاعانه ریاست جمهوری در شروع برخورد با فساد از درون دولت سپاسگذاری نمایم.


نام:
ایمیل:
* نظر: