اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۷ - 10 July 2018
با ابلاغ رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور؛
رئيس‌ سازمان برنامه و بودجه كشور، سهم سازمان بهزيستي و كميته امداد را از منابع هدفمندي يارانه ها براي دستگاه‌هاي حمايتي ابلاغ كرد.

سهم بهزيستي و كميته امداد از هدفمندي يارانه‌ها تعيين شدبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت،  محمدباقر نوبخت رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در مكاتبه با رئيس كميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي، شيوه‌نامه اجرايي ماده ۴ آيين نامه اجرايي تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۷ كشور را ابلاغ كرد.

در اين شيوه نامه، خطاب به سازمان هدفمندي يارانه‌ها، سازمان بهزيستي و كميته امداد آمده است: در اجراي ماده ۷۹ قانون برنامه ششم توسعه و با هدف ترميم مستمري خانوارهاي تخت پوشش دستگاه‌هاي حمايتي، تا مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال از محل رديف سه جدول مصارف هدفمندي تبصره ۱۴ به صورت ماهانه، از سوي سازمان برنامه به دستگاه هاي حمايتي ابلاغ و اختصاص داده مي شود.

بر اين‌اساس سهم كميته امداد از اين مبلغ ۳۴ هزار و ۳۷۰ ميليارد ريال و سهم سازمان بهزيستي ۱۱ هزار و ۱۳۰ ميليارد ريال تعيين شده است.

رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور در مكاتبه با رئيس سازمان هدفمندي يارانه ها يادآور شده است: ترتيبي اتخاذ شود تا پرداخت مستمري مددجويان كميته امداد و سازمان بهزيستي در تير ماه، بر اساس اين شيوه نامه انجام و مابه التفاوت سه ماه اول سال نيز پرداخت شود.

 

سهم بهزيستي و كميته امداد از هدفمندي يارانه‌ها تعيين شد
نام:
ایمیل:
* نظر: