اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 04 July 2018
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد:
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از ۱۴ تیرماه سال‌جاری توزیع لاستیك مورد نیاز رانندگان جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی صرفاً از طریق صدور معرفی‌نامه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به توزیع‌كنندگان انجام می‌شود.

توزیع لاستیک ناوگان عمومی جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داریوش امانی معاون حمل و نقل این سازمان با بیان این خبر اظهار داشت: طی جلسات برگزار شده در روزهای ۱۱ و ۱۲ تیر ماه در محل وزارت صنعت معدن و تجارت با حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ستاد تنظیم بازار، سازمان حمایت از تولید كنندگان و مصرف كنندگان، انجمن صنفی تولید و وارد كنندگان لاستیك، تشكل‌های صنفی حمل‌ونقل بار و مسافر مقرر گردید از روز پنجشنبه چهاردهم تیرماه اطلاعات لاستیك‌های مورد نیاز از نظر تعداد، سایز و قیمت كه در اختیار عاملین مجاز توزیع كننده قرار گرفته است، در اختیار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار داده شود كه بر اساس آن توزیع كنندگان صرفاً با معرفی‌نامه‌های صادره توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رانندگان اجازه دارند به مدت یك هفته نسبت به فروش لاستیك با قیمت مصوب اقدام نمایند.

وی افزود: توزیع‌كنندگان به هیچ عنوان حق فروش خارج از معرفی‌نامه‌های صادره نداشته و در صورت مشاهده مصداق تخلف عرضه خارج از شبكه مجاز ، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد. این روند هر هفته بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

امانی درخصوص توزیع لاستیك‌های وارداتی اظهار داشت: موجودی لاستیك‌ها از وارد كنندگان اخذ و طبق روال فوق اقدام می‌شود و از این تاریخ به بعد كلیه لاستیك‌های وارداتی مورد نیاز بخش حمل‌ونقل جاده‌ای صرفاً از روش مذكور توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: در صورت نیاز این آمادگی از طرف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وجود دارد تا محل مناسبی را در پایانه‌های بار و مسافر در اختیار توزیع كنندگان لاستیك قرار دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: