اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۷ - 24 June 2018
در شهر تهران؛
مدیرکل نام نویسی تامین اجتماعی گفت: به منظور جلب رضایت مخاطبین این سازمان طرح آزمایشی ارائه دفترچه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری در شهر تهران کلید خورد.

اجرای طرح آزمایشی ارائه دفترچه بیمه تامین اجتماعی غیرحضوری

به گزارش عصرپرس؛ بهروز کریمی با بیان اینکه تولید و ارائه دفترچه بیمه برای مشمولین تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اعم از بیمه شده اصلی و افراد خانواده آنان از تکالیف و وظایف مهم حوزه نامنویسی و حسابهای انفرادی این سازمان به شمار می‌رود، گفت: به منظور جلب رضایت مخاطبین این سازمان طرح آزمایشی ارائه دفترچه تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری در شهر تهران کلید خورد.

کریمی افزود: هرچند با طراحی و راه‌اندازی سیستم‌های مبتنی بر اطلاعات متمرکز در مراکز درمانی و بیمارستانهای ملکی و متعلق به این سازمان، دیگر نیازی به دفترچه بیمه وجود ندارد و نسخه ها به صورت الکترونیکی تولید می‌شوند ولی در مراکز غیرسازمانی و بخش خصوصی، بیمه شدگان و افراد خانواده آنان همچنان به اوراق دفترچه بیمه احتیاج دارند به همین دلیل مراجعات به شعب و کارگزاریها برای صدور دفترچه‌های جدید و یا تامین اعتبار آن فراوان است و بدیهی است با افزایش تعداد بیمه شدگان این رفت و آمدها نیز افزایش یابد.

وی اظهار داشت: با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و به منظور رضایت خاطر مخاطبان، طرح های متنوعی جهت غیرحضوری نمودن درخواست تعویض دفترچه تهیه شده که یکی از طرحها در ۱۴ کارگزاری در سطح شهر تهران در حال پایلوت و آزمایش است که چنانچه با استقبال بیمه شدگان مواجه شود قابلیت تعمیم در سراسر کشور را خواهد داشت.

کریمی افزود: در این طرح بیمه شده با مراجعه به سایت https://crm.tamin.ir و ثبت نام در آن می‌تواند در صورت اتمام اوراق دفترچه‌های بیمه خود و خانواده درخواست تولید دفترچه نماید و زمان و مکان دریافت آن را خود تعیین نماید تا بدون لزوم به مراجعه حضوری دفترچه‌های خود را دریافت کند.

در حال حاضر کارگزاریهای مرتبط با شعب ۷ ، ۹ ، ۱۳ ، ۱۶ ، ۱۹ ، ۲۲ ، ۲۹ و شمیران در این طرح مشارکت دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر: