اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۷ - 24 June 2018
فرمانده مرزبانی ناجا به درگيري مسلحانه مرزبانان هنگ مرزی پیرانشهر با گروهک تروريستی و عناصر معاند در بامداد امروز و نیز شهادت یک مرزبان در این عملیات اشاره کرد و گفت: در این درگیری یک نفر از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت رسید.

درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در پیرانشهر

به گزارش عصرپرس از پايگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموران پاسگاه مرزی "تمرچین" هنگ مرزی پیرانشهر بامداد امروز حین اجرای گشت و کمین در نقطه صفر مرزی ایران و عراق با گروهک‌های تروریستی و عناصر معاند درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری، مرزبانان با برتری آتش سنگین و تحمیل تلفات، خسارات جدی را به گروهک تروریستی و عناصر معاند وارد کردند.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا ادامه داد: غیور مردان مرزبانی ناجا در این درگیری ضمن به هلاکت رساندن یک نفر از تروریست‌ها و عناصر معاند، مقادیری سلاح و مهمات از آنها کشف کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: با رشادت مرزبانان در این درگیری، ضربه سنگینی به گروهک تروریستی و عناصر معاند وارد شد که متاسفانه در این عملیات یک نفر از دلاوران مرزبانی به نام ستواندوم "سیدعلی هاشمی" به درجه رفیع شهادت نائل و سرباز وظیفه "کسری عبدالعلی زاده" به مقام جانبازی مفتخر شد.

گفتنی است، فرمانده مرزبانی ناجا به منظور بررسی میدانی در رأس هیأتی وارد استان آذربایجان غربی شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: