اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۷ - 24 June 2018
سخنگوي دولت:
معاون رئيس‌جمهوري و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور گفت: دولت با اختصاص اعتبار لازم،‌ خود را براي مواجهه با هرگونه سناريوي اقتصادي آماده كرده است.

دولت براي هرگونه سناريوي اقتصادي آماده است

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد‌ باقر نوبخت در حاشيه نشست شوراي اداري شهرستان پاكدشت در جمع خبرنگاران افزود: از تمام افراد، بخش خصوصي و مردم دعوت مي‌كنيم نظرات اجرايي و عملياتي كه در چارچوب سياست هاي كلي نظام قابل اجراست را به دولت منتقل كنند تا از آنها استفاده شود. دولت آماده است هر سياستي كه نياز به اصلاح داشته باشد را بازنگري كند و روش‌هاي جايگزيني كه براي مردم موثرتر باشد را انجام دهد.

وي اظهار كرد: با دستور رهبر معظم انقلاب مبني بر برگزاري جلسات شوراي عالي هماهنگي اقتصادي متشكل از نماينده سه قوه كه تا كنون دو جلسه آن تشكيل شده، تصميم هاي مناسبي اتخاد و گزارش آن نيز به رهبري ابلاغ شده است.

سخنگوي دولت تاكيد كرد: دولت هيچگاه ادعا نداشته در شرايط كنوني جامعه به‌تنهايي قادر است امور را اداره كند بلكه همكاري بخش خصوصي و بويژه مردم همچنان كه توانست نظام را در دوران جنگ تحميلي و برهه هاي حساس سربلند سازد، اين بار نيز اين اين مشاركت مي تواند كشور را به پيش ببرد و اداره كند.

وي با اشاره به تهديدهاي اقتصادي استكبار جهاني عليه ايران اسلامي بيان كرد: يكي از قدرت‌هاي بزرگ جهان ما را تهديد به تحريم كرده است و نمي‌توانيم اين تهديد بزرگ را ناديده بگيريم، امروز همه افراد وظيفه دارند كارها را به روز و بهنگام انجام دهند و آن را به آينده موكول نكنند.

نوبخت تأكيد كرد: امروز جنگ اقتصادي عليه ملت ايران اسلامي در حال شكل گرفتن است و بايد براي مقابله با آن ساز و كار مناسب اقتصادي را طراحي كنيم.

وي همچنين با اشاره به سفر يك روزه خود به پاكدشت گفت: رسيدگي به وضعيت فاضلاب شهرستان، بررسي مشكلات بيمارستان زعيم، تأمين برق و رفع مشكلات شهرك صنعتي و نيز اجراي كمربندي جنوبي شهرستان از جمله مسائلي است كه در شوراي اداري پاكدشت به آن پرداخته شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: