اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 20 June 2018
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه بهره برداری کامل از ۱۷ مجموعه ورزشی کشور تا پایان سال جاری را در دستور کار خود قرار داده است.

۱۷ مجموعه ورزشی کارگری به بهره برداری می‌رسدبه‌گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از به نقل از  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نصرالله بازوند معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان این که ۱۶۰ طرح در قالب مجموعه ورزشی در کشور در حال ساخت است، گفت: این طرح ها که حداقل از ۳۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در سه درجه اولویت بندی شده اند و سازمان برنامه و بودجه با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این وزارتخانه برای تکمیل مجموعه های ورزشی موافقت کرده است.

بازوند خاطرنشان کرد: اولویت ما تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است .

معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت تعاون همچنین در بازدید از مجموعه ورزشی فرهنگی کارگران سنندج، با اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و راه اندازی پروژه نیمه تمام استخر شنای این مجموعه موافقت کرد.

وی گفت: نیمی از این اعتبارات از محل منابع ملی و نیمی دیگر از منابع استانی اختصاص می یابد .

گفتنی است بازوند به منظور شرکت در مراسم کلنگ زنی نخستین زمین فوتسال ساحلی کارگران استان کردستان و بازدید از روند استخر سرپوشیده و ساختمان اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان به سنندج سفر کرده است.

احداث مجموعه ورزشی کارگری سنندج در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۴ آغاز شده که تاکنون امکانات مختلف آن از جمله سالن چند منظوره ورزشی سرپوشیده، زمین فوتسال چمن مصنوعی حصار کشی و تسطیح اراضی آن با صرف ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

طرح های مهمانسرای کارگری، استخر سرپوشیده زمین فوتبال چمن و زمین فوتسال ساحلی نیز در حال احداث است.

ساختمان اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز از سال ۱۳۸۸ شروع شده و تکمیل آن نیازمند ۳۵ میلیارد ریال اعتبار است.

استان کردستان دارای دو مجموعه فرهنگی و ورزشی جامعه کارگری در شهرستان های سنندج و مریوان و سه مجموعه ورزشی در شهرستان های قروه بانه بیجار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: