اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 19 June 2018
برای اولین بار درکشور انجام شد:
برای اولین بار درکشور قراردادهمکاری بیمه تکمیلی جامعه صیادان بین شرکت بیمه سرمد واتحادیه سراسری صیادان ایران منعقدشد.

امضای تفاهمنامه همکاری بیمه سرمد با اتحادیه سراسری صیادان

خبرنگار: وجیهه مرادی

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس: امروز سه‌شنبه( 29 خرداد) امضای تفاهمنامه بیمه تکمیلی جامعه صیادی، بین بیمه سرمد و اتحادیه سراسری صیادان ایران با حضورشاپور کاکولکی معاون صید وبنادر سازمان شیلات ایران ،مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد و یعقوب دوجی رئیس اتحادیه سراسری صیادان ایران منعقدشد.

کاکولکی ضمن ابراز خرسندی از امضای این سند تفاهم،گفت:مابه عنوان یک وظیفه که قانون بر ما تکلیف کرده است و موظف به انجام آن هستیم، به نیابت ازجامعه شیلاتی  صیادی کشور حمایت از سازمان های بیمه گر وبیمه گزار را وظیفه خود می دانیم و شرایط رابه گونه ای تسهیل می کنیم که این همکاری هرلحظه با روند روبه رشدی مسیر خود را طی کند.

وی افزود : سعی ما بر این است که همکاری خود را به گونه‌ای انجام دهیم تا خدماتی را که بیمه گر میخواهد برای صیاد انجام دهد به نحو مطلوبی صورت گیرد وجامعه بیشتری از صیادان تحت پوشش قرارگیرند.

ایشان خاطرنشان ساخت : جامعه صیادی به عنوان بزرگترین جامعه تعاونی کشور با جمعیتی حدود 150 هزار صیاد رسمی می باشد که سازمان بیمه گر با انجام خدمات مطلوب می تواند جمعیت زیادی از این قشر را تحت پوشش قراردهد.

کاکولکی گفت : جامعه صیادی کشور ، قشری ظریف وشکننده در جامعه هستند که از بعد اشتغال دارای  کاری سخت وزیان آور هستند که باید باظرافت بیشتری با این قشر برخورد شود.

وی گفت: جامعه هدف بیمه تکمیلی صیادان  7 استان می باشد که دو استان هرمزگان وسیستان وبلوچستان دو استان هدف در این زمینه می باشد.  

کاکولکی درادامه گفت: امیدواریم با عقداین قرارداد بتوانیم گره ای از مشکلات و دغدغه های خانواده صیادان کشور بگشاییم .

در ادامه یعقوب دوجی رئیس اتحادیه سراسری صیادان ایران با بیان اینکه ، این رویداد اتفاق بزرگی در جامعه صیادی است ، گفت : جامعه صیادی باتوجه به اینکه در اقصی نقاط کشور ، بیشترفعالیت خودرا در دریا انجام می دهند و همچنین در محرومترین نقاط کشور زندگی می کنند و از مرکز فاصله دارند و این محرومیتها باعث شده است که از بسیاری از خدمات بهداشتی ورفاهی دوربمانند.

وی گفت: نمایندگان جامعه صیادی که خود از بدنه این جامعه هستند ، پل ارتباطی برای ارائه خدمات بین صیادان و مدیران تعاونی سازمان شیلات محسوب می شوند .

وی افزود : به عنوان نماینده جامعه صیادان از سازمان شیلات کشور وبیمه سرمد تقاضای همکاری داریم که بتوانیم به صیادان بعنوان قشری زحمتکش ومحروم از امکانات ، خدمات ارزنده ومثمر ثمری انجام دهیم.

مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، در ادامه بابیان اینکه نگاه بیمه سرمد نگرش مسئولیت اجتماعی در کشور است گفت: باتوجه به اینکه بیمه سرمد زیر مجموعه بانک صادرات است این وظیفه را برعهده دارد که در برخی موارد به صورت ویژه ورود پیدا کند.

وی گفت: در رابطه بابحث بیمه تکمیلی جامعه صیادان نگرش سوددهی نخواهیم داشت بلکه تلاش ما برسرآمد بودن این شرکت است که بتوانیم خدمات ارزشمندی را ارائه دهیم.

کاتب گفت:سرمد به عنوان یک شرکت جوان تلاش کرده است که در مدت پنج ساله سرآمد باشیم وسعی کردیم که هیچگونه نارضایتی از سوی مشتریان نداشته باشیم ودر بحث مشتری مداری در جایگاه خوبی قرار گرفته ایم که این نتیجه تلاش همکاران ما در مجموعه بیمه سرمد است.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد افزود: در بحث پرداخت خسارت باداشتن رتبه توانگری یک باضریب 174درصد، یک شرکت خاص درصنعت بیمه هستیم ودربحث مدیریت ریسک به هر بازاری ورود نکرده ایم .

وی گفت: این قرارداد شاید ازلحاظ مالی ارزش چندانی نداشته باشد اما از لحاظ معنوی خیلی ارزشمند است. چراکه ما جامعه ای را تحت پوشش قرارمی دهیم که بسیار ارزشمند وبرای ما به نوعی افتخارآمیزاست.

کاتب گفت:امیدورایم با همت همکاران و اتحادیه های جامعه صیادی این قرارداد به گونه ای مسیر خود راطی کند که بتواند مشکلات صیادان کشور را حل کند.




نام:
ایمیل:
* نظر: