اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - 18 June 2018
به دعوت رسمی همتایان خود و در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی؛
رئیس جمهور کشورمان در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی، به دعوت رسمی روسای جمهوری سوئیس و اتریش به این دو کشور اروپایی سفر می کند.

روحانی به سوئیس و اتریش سفر می کند

به گزارش عصرپرس، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نیمه اول تیرماه و به دعوت رئیس جمهور سوئیس برای سفری دو روزه به برن سفر می کند.

پرویز اسماعیلی گفت: دیدار و مذاکره با رئیس جمهور سوئیس، دیدار با ایرانیان مقیم و نیز امضای اسناد همکاری در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از مهمترین برنامه های دکتر روحانی در سفر به سوئیس است.

وی افزود: رئیس جمهوری سپس با دعوت رسمی رئیس جمهور اتریش، برن را به مقصد وین ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ادامه داد: دیدار با هموطنان مقیم اتریش، دیدار و مذاکره با رئیس جمهور و همچنین صدر اعظم اتریش و نیز امضای اسناد در عرصه های مختلف همکاری از مهمترین برنامه های پیش بینی شده دکتر روحانی در وین خواهد بود.

پرویز اسماعیلی خاطر نشان کرد که رئیس جمهور را در سفر به اروپا تعدادی از وزرا و مقامات سیاسی و اقتصادی همراهی می کنند و همچنین؛ گروهی از کارآفرینان و فعالان بخش خصوصی کشورمان با حضور در سوئیس و اتریش با طرفین تجاری خود مذاکره خواهند داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر: