اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - 15 June 2018
برنامه بازی‌های روز دوم جام جهانی
همه نگاه‌ها در روز دوم جام جهانی برای ایرانی‌ها به بازی ایران و مراکش در سن‌پترزبورگ دوخته شده است.

تیم فوتبال ایران امروز به مصاف تیم مراکش می‌رود

به گزارش عصرپرس، روز دوم جام جهانی جمعه ۲۵ خرداد با برگزاری سه مسابقه ادامه خواهد یافت.

 

اروگوئه – مصر، ساعت ۱۶:۳۰ 

اولین بازی مربوط به دیدار اروگوئه و مصر است. جایی که نماینده قدرتمند آمریکای جنوبی به مصاف تیمی می‌رود که همه امیدش به محمد صلاح است و به نظر می‌رسد این بازیکن خودش را به این مسابقه رسانده است. تقابل لوییس سوارس و ادینسون کاوانی در خط حمله اروگوئه با مدافعان مصر یکی از زیبایی‌های این مسابقه خواهد بود.

از آخرین باری که مصر در جام جهانی بازی کرده است، نزدیک به سه دهه می‌گذرد و مردم این کشور امیدوار هستند کشورشان نمایش آبرومندانه داشته باشد.

 

ایران – مراکش، ساعت ۱۹:۳۰ 

تیم ملی فوتبال ایران باید به مصاف تیمی برود که در ۱۸ بازی اخیر خود طعم شکست را نچشیده و فقط تیم‌های اسپانیا و بلژیک در بین ۳۲ تیم جام جهانی بیش از ۱۸ بازی شکست نخورده‌اند و این به خوبی کیفیت تیم آفریقایی را نشان می‌دهد. غیبت سعید عزت‌اللهی در این بازی یکی از دردسرهای بزرگ کارلوس کی‌روش بوده و در خط حمله حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش می‌تواند قوت قلبی برای تیم ملی ایران باشد که به دومین برد خود در تاریخ جام‌های جهانی دست یابد.

علیرضا جهانبخش آقای گل لیگ هلند با حکیم زیش مراکشی که بهترین پاسور لیگ هلند شد تقابل جالب توجهی خواهد داشت. هر دو تیم از جمله تیم‌هایی هستند که هم خیلی سخت گل می‌خورند و هم خیلی سخت شکست. باید ببینیم مصاف این بازی فینال گونه چه خواهد شد چون تیم بازنده عملا باید با جام خداحافظی کند.

 

اسپانیا – پرتغال، ساعت ۲۲:۳۰ 

حساس‌ترین بازی مرحله گروهی جام جهانی مصاف دو همسایه شبه جزیره ایبری یعنی اسپانیا و پرتغال است. اخراج لوپتگی در تیم ملی اسپانیا و حضور هیرو به عنوان سرمربی اردوی تیم ملی اسپانیا را خبرسازترین تیم این روزهای جام جهانی کرده، نکته‌ای که ممکن است حتی به سود تیم ملی اسپانیا هم شود. این بازی فینال گونه تقابل‌های زیادی دارد. مهم‌ترین آن کریستیانو رونالدو است که باید با هم‌تیمی خود در رئال مادرید یعنی سرخیو راموس رقابت داشته باشد. قهرمان یورو ۲۰۱۶ چاره‌ای ندارد که در این جام بزرگ فکر کند. هر دو تیم در دوره قبل جام جهانی در مرحله حذفی حذف شدند ولی الان پیشرفت خوبی داشتند و امیدوار به صعود از مرحله گروهی هستند.

 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: