اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - 14 June 2018
معاون نیروی زمینی ارتش:
معاون نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز اگر ایران اسلامی در جهان به عنوان یک قدرت شناخته شده است مدیون خون شهداست، گفت: به برکت خون‌ پاک شهدا و استقامت و صبوری ایثارگران افتخارات مهمی در تمام صحنه های جهانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

امروز اگر ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد،مدیون خون شهداستخبرنگار: وجیهه مرادی

به گزارش خبرنگار اجتماعی عصرپرس، امیر سرتیپ دوم علی سامانی معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین همایش تجلیل از صبوران تاریخ، ویژه همسران خادمین ایثارگران و بازنشستگان و فجر آفرینان (آزادگان سیاسی قبل از انقلاب) ارتش گفت: از 5 دهه گذشته که حضرت امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را در میهن عزیزمان کاشته است تا کنون، با خون شهدا، ایثار و فداکاری ایثارگران و صبوری خانواده‌ها و همسران آنها هر روز نسبت به گذشته ایران اسلامی مقتدرانه راه خود را ادامه داده است.

معاون نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به اینکه اگر امروز ایران اسلامی در جهان به عنوان یک قدرت شناخته شده است مدعوین خون شهداست، گفت: به برکت خون‌ پاک شهدا و استقامت و صبوری ایثارگران افتخارات مهمی در تمام صحنه های جهانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

امیر سامانی درادامه گفت: این روزها در مناطق مختلف جهان اتفاقات و ناامنی‌های مکرر آرامش و امنیت را از ملت‌ها گرفته اما خوشبختانه در مقابل کشور عزیزمان علی‌رغم همه توطئه‌ها، در امنیت و آرامش به سر می‌برد که همه این ها را مرهون بردباری و از خود گذشتگی سرو قامتانی هستیم که از جان و مال خود  گذشتند تا این امنیت پایدار بماند.

امروز اگر ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد،مدیون خون شهداست

همسران و خانواده‌ های خادمین ایثارگران اسوه های صبر و بردباری هستند

امیر سامانی گفت: همسران و خانواده‌های ایثارگران اسوه های صبر و بردباری هستند و  افتخار خادمی توفیقی است که تقدیم شما همسران و خانواده های کارکنان ایثارگران شده است، کسانی که بهترین سرمایه های خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی افزود: خانواده‌هایی که زندگی و توان خود را صرف خدمت به ایثارگران و بازنشستگان می‌کنند توفیقی است که ادامه دهنده راه شهدا است. ارزش و منزلت این کار کمتر از ایثارگری نیست.

معاون نیروی زمینی ارتش گفت: راه جهاد، ایثار و شهادت همواره باز است و ما سربازان ایران اسلامی افتخار داریم که همیشه لباس رزم و جهاد بر تن داریم و امید است به شایستگی بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم.

به گزارش عصرپرس، در پایان این همایش از خانواده دو شهید گرانقدر سرهنگ مهندس مهدی ملک آرایی و سرهنگ خلبان نادر کرد تجلیل به عمل آمد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: