اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - 14 June 2018
دومین همایش تجلیل از صبوران تاریخ، ویژه همسران خادمین ایثارگران و بازنشستگان و فجر آفرینان (آزادگان سیاسی قبل از انقلاب) ارتش با حضور جمعی از فرماندهان نیروی زمینی ارتش در یادمان شهدای هفتاد دو تن سرچشمه برگزار شد.

برگزاری ضیافت صبوران تاریخ

خبرنگار: وجیهه مرادی

به گزارش خبرنگار اجتماعی عصرپرس،سرهنگ ابراهیم پاشاپور رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین همایش تجلیل از صبوران تاریخ، ویژه همسران خادمین ایثارگران و بازنشستگان و فجر آفرینان (آزادگان سیاسی قبل از انقلاب) ارتش گفت: فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی بر سه اصل عدالت محوری، ولایت محوری و شایسته سالاری تاکید دارند که عدالت محوری از اهداف مهم برای زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) می باشد.

وی افزود: از طریق ولایت که روشن کننده آن ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری است، می توان نیروهای شایسته برای خدمت به جامعه تربیت کرد.

وی درادامه گفت: ما در راستای حمایت و رسیدگی به وضعیت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی 26 طرح را در حال اجرا داریم که مهم ترین آن طرح لبیک 16 امام سجاد(ع)، با هدف تکریم خانواده های ایثارگران و همسران خادمین ایثارگران است.

سرهنگ پاشاپور درادامه با اشاره به اینکه 50 درصد اجرای طرح های مذکور در راستای روحیه، معیشت و ساماندهی نیروی زمینی ارتش است، گفت: همسران نیروهای نظامی مهم ترین نقش را برای تربیت و مدیریت خانواده ها را داشته اند و توانسته اند با مدیریت و صبوری خودنیروها را برای خدمت به جامعه آماده کنند.

به گزارش عصرپرس، در پایان همایش از خانواده دو شهید گرانقدر سرهنگ مهندس مهدی ملک آرایی و سرهنگ خلبان نادر کرد تجلیل به عمل آمد.




نام:
ایمیل:
* نظر: