اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 13 June 2018
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: خروج آمریکا از برجام و تحریم‌های بیگانگان، تاثیری بر تولید نفت ایران ندارد.

تحریم‌ها تاثیری بر تولید نفت ایران نداردبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بیژن عالی‌پور در نشست با مدیران فنی و تولید این شرکت اظهار کرد: کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده نفت خام کشور با عزم و اراده وصف ناشدنی، توانستند ضمن رکوردزنی، تولید نفت کشور را به دوران پیش از تحریم‌ها برگردانند که این امر مهم کارشناسان نفتی دنیا را شگفت‌زده کرد.

وی یادآور شد: کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جنگ تحمیلی با ایثار و مقاومت خود اجازه ندادند تا تولید و صادرات نفت حتی یک روز قطع شود تا جریان حیاتی اقتصاد به عنوان رگ حیاتی مقاومت در مقابل دشمن برقرار بماند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: این پولادمردان که دیروز در عرصه حماسه و مقاومت و ایثار در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، امروز و در عرصه جنگ اقتصادی که دشمنان این مرز و بوم به راه انداختهاند نیز با صلابتتر از گذشته در مسیر شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

وی گفت: امروز استکبار جهانی با خروج از برجام و فشار به اقتصاد ایران درصدد تضعیف اقتصاد کشور است، اما اراده پولادین کارکنان صنعت نفت، آمال و آرزوهای شوم آنان را نقش برآب خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: