اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - 12 June 2018
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

جلسه علنی ۲۲ خردادماه مجلس آغاز شد

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، نشست علنی امروز (سه شنبه، 22خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور 201 نفر از نمایندگان آغاز به کار کرد.

دستور کارنمایندگان مجلس درجلسه امروز به شرح زیر است.

- ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

- گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت نظام شرکت های فرهنگی- ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته.

- ارائه گزارش اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه دوره دوم مجلس شورای اسلامی.

- گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پیمان مودت و همکاری در جنوب شرقی آسیا.

- گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی.

- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب رسان به سلامت در رسانه های ارتباط جمعی داخلی و بین المللی و فضاهای مجازی.

- گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص طرح بازنشسته کردن کسانی که در سن بازنشستگی بوده و هنوز حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر پرداخت می کنند.

- گزارش کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی.


برچسب ها
مجلس ، جلسه علنی
نام:
ایمیل:
* نظر: