اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 03 June 2018
فرمانده ناجا از آمادگی صد در صدی پلیس برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: بیش از 20 هزار نفر از نیروهای پلیس در این ایام به زوار محترم حرم مطهر امام راحل خدمات ارائه می دهند.

خدمت‌ رسانی 20 هزار نیروی پلیس در سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش عصرپرس، سردار حسین اشتری در حاشیه آغاز به کار قرارگاه انتظامی ترافیکی روح الله در جمع خبرنگاران، با تسلیت به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) و تشکر از رسانه های جمعی به خاطر پوشش این مراسم و همکاری با نیروی انتظامی افزود: از هفته های گذشته برنامه‌ریزی های لازم در خصوص فعالیت قرارگاه انتظامی ترافیکی روح الله مطابق سنوات گذشته صورت گرفته و با نزدیک شدن به مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام (ره)  از ظرفیت های نیروی انتظامی در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسم بهره ببریم.

سردار اشتری ادامه داد: تا امروز و این لحظه بیش از 50 درصد از نیروها و از فردا همه نیروها در آماده باش صد در صدی خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: بیش از 20 هزار نفر از همکارانم در این ایام به زوار محترم حرم مطهر امام راحل خدمات ارائه می دهند و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ویژه شرق ، ویژه غرب و پلیس راهور ناجا با تمام ظرفیت در میدان خواهند بود.

سردار اشتری بیان کرد: عزیزان و زواری که از استان های دیگر به سمت حرم امام راحل عازم هستند از مبدأ تا مقصد توسط پلیس راه اسکورت می شوند و همچنین در بین راه و مسیرها، ایستگاه های پلیس دایر شده و پارکینگ نیز پیش بینی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: پیش بینی می شود در این ایام بیش از 6 هزار خودرو اعم از اتوبوس، خودروی شخصی و ... در حرم مطهر باشد که تمهیدات لازم در خصوص پارکینگ پیش بینی شده و امید است چون گذشته مردم کمال همکاری را با پلیس و سایر سازمان های مسئول داشته باشند تا شاهد برگزاری مراسمی توأم با نظم و امنیت باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه همه یگان ها و رده های تخصصی ناجا چون پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و امنیت، یگان و یژه و ... در آماده باش و اطراف حرم مطهر حضور دارند، افزود: تا شعاع 10 کیلومتری حرم مطهر مسئولیت انتظامی، امنیتی و ترافیکی بر عهده نیروی انتظامی خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی اشاره کرد: برای برگزاری مراسم سالگرد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل، برنامه ریزی های پلیس از مدت ها قبل شروع شده و از فردا نیروهای پلیس در مسیرهای منتهی به حرم حضور خواهند داشت و تا پایان مراسم و خروج زوار عزیز این حضور ادامه خواهد داشت.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این ایام مصادف با لیالی قدر است حداکثر خدمات انتظامی و ترافیکی را ارائه خواهیم داد و خوشبختانه تا امروز هیچ گونه مشکل خاص امنیتی، ترافیکی و انتظامی نیز گزارش نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه عنوان کرد: پلیس برای برگزاری مراسم شب های قدر نیز آماده است و در این ایام در تمام تکایا، حسینیه ها، مساجد و اطراف این محل ها حضور داشته و باید بگویم همیاران پلیس نیز با ما همکاری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه امنیت در مرزها حاکم است، افزود: در روزهای اخیر سفری به مرزهای شرقی و جنوب شرقی داشتم و آمادگی مرزبانان از نزدیک ارزیابی شد و باید بگویم مرزها در امنیت کامل است.

سردار اشتری همچنین از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری راهپیمایی روز قدس و ایام عید سعید فطر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: