اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 03 June 2018
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران عنوان کرد:
مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران از اجرای 80 پروژه برای ایام پیک خبر داد و گفت: رقمی در حدود 500 میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است که تعداد زیادی از پروژه‌ها به اجرا درآمده و مابقی آن نیز تا انتهای خردادماه به اتمام می‌رسد.

اجرای 80 پروژه برای ایام پیک تابستانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، غلامرضا خوش‌خلق مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در درباره ایام پیک امسال و تدابیر مجموعه تحت امرش برای این ایام اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید برق منطقه‌ای استان تهران، سه استان تهران، قم و البرز را تحت پوشش خود دارد و حدود 25 درصد از مشترکین کشور در حوزه برق منطقه‌‌ای تهران هستند.

وی با بیان اینکه برق تهران یکی از قدیمی ترین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور است، عنوان کرد: به دلیل قدمت آن یکسری تاسیسات ما دچار فرسودگی شده  و از طرفی به‌علت اینکه سالهای گذشته مشکلات نقدینگی داشتیم، یک عقب ماندگی در حوزه توسعه و بهینه‌سازی در برق تهران وجود دارد.

خوش‌خلق ادامه داد: به هرحال ما طی سه سال اخیر بنا را براین گذاشتیم که در دو حوزه توسعه و بهینه سازی، بخشی از عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم که در اینجا بعنوان نمونه می‌توان گفت که حدود هزار و 500 کیلومتر کابل فرسوده در تهران است که باعث ناپایداری شبکه می‌شود.

وی به نوسازی کابل‌های فرسوده اشاره کرد و عنوان داشت: با وجود تمامی مشکلات در این زمینه، توانستیم در سال گذشته 250 کیلومتر کابل را نوسازی کنیم و امسال نیز همین رقم در حال انجام است که نهایتاً در سال گذشته و امسال قریب به 500 کیلومتر کابل کشی انجام خواهد شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران تصریح کرد: ما قبل از شروع ایام پیک برنامه ریزی خودمان را برای این ایام آغاز کردیم و بطور مستمر با جلسات و پیگیری‌های که داریم، بدنبال کنترل ایام پیک هستیم.

وی با یادآوری ایام پیک سال‌های گذشته عنوان کرد: ما در سال 95 علیرغم اینکه 2,6 درصد و در سال قبل 5,8 درصد رشد پیک داشته‌ایم، توانستیم با کمترین چالش تابستان را سپری کنیم وامسال پیش‌بینی ما حدود 6 درصد رشد است که در سال گذشته 10091 مگاوات را پشت سرگذاشتیم و امسال نیز به حدود 10600 مگاوات خواهیم رسید.

خوش‌خلق از اجرای 80 پروژه برای ایام پیک خبر داد و گفت: رقمی در حدود 500 میلیارد تومان پیش‌بینی هزینه پروژه‌ها است که تعداد کثیری از پروژه‌ها به اجرا درآمده  و مابقی آن نیز تا انتهای خردادماه به اتمام می‌رسد.

وی با قدردانی از همکاری مردم در جهت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در سال‌های گذشته، عنوان کرد: همچنان نیازمند یاری و کمک هستیم و بعلت کم بارشی امیدوارم با یک مدیریت مصرف مناسب بتوانیم شرایط خوبی را در ایام پیک امسال داشته باشیم


نام:
ایمیل:
* نظر: