اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - 02 June 2018
مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای تربیتی خبر داد:
مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای تربیتی از برگزاری همایش فرزندان روح الله در تهران با حضور اعضای منتخب شورای دانش آموزی خبر داد.

برگزاری همایش فرزندان روح الله در تهران

به گزارش عصرپرس از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی، اظهار کرد: فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی «ره» و تقارن آن  با لیالی قدر و همچنین چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا برنامه های ویژه‌ای برای گرامیداشت این ایام تدوین کنیم.

وی افزود: آگاهی بخشی به نسل جوان و معرفی شخصیت حضرات امام «ره» به عنوان الگویی کامل برای جوانان تأکید برشخصیت انقلابی امام «ره» و ادامه راه ایشان  از جمله اهاف برنامه های امسال خواهد بود.

رمضانی از تشکیل کمیته بزرگداشت مراسم ارتحال امام «ره» با حضور معاونت های حوزه ستادی و معاونت پرورشی و فرهنگی خبر داد و افزود: استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی با هدف گفتمان سازی و فرهنگ سازی  مورد تاکید بنابراین برگزاری نشست شورای هماهنگی تشکل های بسیج دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برنامه های امسال خواهد بود.

وی ادامه داد: طی دستورالعملی که به استان ها ارسال شده است مسابقه بزرگی در قالب؛ مقاله نویسی، کتابخوانی،وصیت نامه و نامه ای به حضرت امام «ره» در سطح  دانش آموزان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگی- هنری، اردوها و فضاهای تربیتی گفت: در بخش دیگری از برنامه های ویژه گرامیداشت ارتحالحضرت امام «ره» ارائه دوره ضمن خدمت، برگزاری حلقه های صالحین و مسابقه کتابخوانی ویژه فرهنگیان با موضوع امام «ره» برگزار می شود.

وی افزود: در کانون های فرهنگی – تربیتی سراسر کشور نمایشگاه هایی از آثار رهبر کبیر انقلاب برپا می شود که در آن فرهنگیان و دانش آموزان آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، هنرهای دستی – تجسمی، سرود، مقاله، روزنامه دیواری و خاطره نویسی ارائه می دهند.

رمضانی از برگزاری شب شعرهایی با موضوع امام و رهبری در شهرستان ها خبر داد وخاطرنشان کرد: همایش فرزندان روح الله با مشارکت دانش آموزان برگزیده عضو شورای دانش آموزی سراسر کشور در تهران در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: