اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - 02 June 2018
معاون امور مجلس رئیس جمهور:
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: توطئه های آمریکا را با همیاری و همکاری دولت، مجلس، مردم و اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی خنثی می کنیم.

توطئه های آمریکا را با اتکا به ظرفیت ها و توان داخلی خنثی می کنیمبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور در جریان افتتاح و بازدید از طرح های آموزشی و بهداشتی و صنعتی شهرستان های گلپایگان و خوانسار در جمع خبرنگاران افزود: در شرایطی که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از برجام خارج و سیاست های تحریمی را در پیش گرفته است، تسریع در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، خدماتی و صنعتی کشور و افزایش تولید به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار دارد.

وی تصریح کرد: اجرا و بهره برداری از طرح هایی که در بخش های مختلف در سال های اخیر تعریف شده؛ اجتناب ناپذیر است و باید بتوانیم با اتکا به دانش و توان داخلی زمینه بهره برداری هرچه سریع تر این طرح ها را فراهم کنیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اضافه کرد: تحقق این هدف و کاهش آثار تحریم های احتمالی و خنثی کردن توطئه های دشمن نیازمند تقویت انسجام و وحدت ملی است و در این راستا همدلی دولت و مجلس نقشی تعیین کننده و موثر دارد.

وی با اشاره به سیاست گذاری و دستور رئیس جمهوری مبنی بر سفر اعضای هیات دولت به مناطق مختلف و بررسی روند پیشرفت طرح های مختلف افزود: در جریان این سفرها با مردم، سرمایه گذاران، صنعتگران و کار آفرینان گفت و گو و مشکلات و موانع تولید، بررسی و در صورت نیاز در دولت پیگیری می شود.

امیری اضافه کرد: در این راستا امروز از چند واحد تولیدی و پروژه های آموزشی و بهداشتی شهرستان های گلپایگان و خوانسار بازدید و با مسئولان و سرمایه گذاران این طرح ها گفت و گو و برای حل مشکلات این طرح ها و واحدهای تولیدی تصمیم گیری شد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این پروژه ها به پیگیری های بین بخشی نیاز دارد، افزود: از جمله این پروژه ها طرح توسعه دانشکده فنی مهندسی گلپایگان است که مشکلات آن باید در کمیسیون های مربوطه در دولت پیگیری شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهورهمچنین درباره طرح راه آهن اراک - اصفهان نیز گفت: یکی از برنامه های زیربنایی دولت ، توسعه خطوط ریلی است که در لایحه بودجه نیز یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی اظهارکرد: طرح راه آهن اراک - اصفهان با جدیت پیگیری خواهد شد و امیدواریم این طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری برسد.

امیری در مراسم افتتاح مرکز تولید تجهیزات پزشکی خوانسار و شرکت صنایع نخ این شهرستان نیز از سرمایه گذاران اقتصادی و کارآفرینان به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی نام برد و افزود: در شرایط فعلی، فعالیت در این عرصه کاری بسیار مهم و باارزش در توسعه و رشد اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: