اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - 02 June 2018
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز شنبه، ۱۲ خرداد ماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در این آزمون اقدام کنند.

آغاز انتخاب رشته آزمون ارشد از امروز

به گزارش عصرپرس به نقل از ایسنا، حسین توکلی،‌ ضمن اعلام این مطلب افزود: کارنامه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ روز چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ‌www.sanjesh.org قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد ۹۷، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شده‌اند، ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که همزمان با انتشار کارنامه روز ۹ خرداد منتشر شده است، در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد را ۱۵۴ هزار و ۳۸۳ داوطلب اعلام کرد و گفت: این آمار بدون در نظر گرفتن ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد لحاظ شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد می‌توانند از امروز شنبه ۱۲ خرداد تا روز شنبه ۱۹ خرداد ۹۷ برای انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) آزمون کارشناسی ارشد نیز روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه منتشر شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: