اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - 29 May 2018
وزیر آموزش و پرورش به بازرس ویژه وزارتی دستور فوری داد؛
وزیر آموزش و پرورش به بازرس ویژه وزارتی درباره رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه‌ای در منطقه ۲ تهران، دستور فوری داد.

به گزارش عصرپرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی، صبح امروز در حکمی حسین بزرگی زاده، مشاور و بازرس ویژه خود را مسئول رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه‌ای در منطقه ۲ تهران کرد.

دستور فوری برای رسیدگی به ماجرای آزار دانش آموزان مدرسه‌ای در تهران

وزیر آموزش و پرورش در ابلاغ این حکم به بزرگی زاده با اشاره به‌اتفاق بسیار شنیع انجام‌شده در یکی از واحد‌های آموزشی منطقه ۲ تهران از وی خواست تا ضمن مراقبت در تسریع پیگیری‌ها، با فوریت و اولویت، تمامی عوامل مرتبط با اتفاق مذکور از ابتدا تاکنون را با گروهی از صاحب‌نظران موضوع مورد بررسی دقیق قرار داده و هرگونه مسامحه احتمالی در هریک از واحد‌های سازمانی متبوع که موجب بروز آن شده است سریعاً گزارش کند.

سید محمد بطحایی در ادامه نامه افزوده است: از آنجایی که فرد متخلف، نیروی غیررسمی بوده است لازم است نسبت به بررسی نحوه به‌کارگیری مشارالیه و رعایت ضوابط مقرر، دقت مضاعف به عمل‌آورید.

تعدادی از اولیای دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیرانتفاعی در یکی از مناطق تهران به آزار و اذیت فرزندان خود از سوی یکی از مسئولان در این دبیرستان اعتراض کرده اند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: