اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - 27 May 2018
ابتکار در دیدار با دختران قهرمان فوتسالیست:
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهور با اشاره به اینکه باید در موضوع اشتغال زنان قهرمان در فدراسیون ها بازنگری شود گفت: این مساله در کمیسیون اجتماعی دولت هم مطرح است تا سهم زنان در فدراسیون ها قوی تر دیده شود.

حضور زنان در فدراسیون ها باید پررنگ تر دیده شودخبرنگار: وجیهه مرادی

به گزارش خبرنگار اجتماعی عصرپرس، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوردر امور زنان و خانواده عصر شنبه در دیدار با دختران قهرمان فوتسالیست ایرانی در محل معاونت امور زنان و خانواده با بیان این مطلب که اولین سکوی قهرمانی انسانیت است و در اوج قهرمانی حفظ  انسانیت است، گفت: و شما دختران قهرمان با کار گروهی توانستید برای ترویج امید و نشاط در جامعه نقش مهمی را ایفا کنید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درادامه گفت: در ورزش بانوان دستاوردهای زیادی را داشته ایم اما هنوز کمبودها و کاستی هایی از جمله معیشت و اشتغال قهرمانان را داریم که امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم زمینه اشتغال این عزیزان را که مطالبه برحق  آنان است را فراهم کنیم.

دختران قهرمان الگویی برای دیگر دختران جامعه هستند

ابتکار درادامه با بیان این مطلب که دختران قهرمان الگویی برای دیگر دختران جامعه هستند، گفت: شما راه قهرمانی را باز کردید و با افتخار می گویم که پیشرفت های خوبی در حوزه ورزش بانوان داریم و اگر چه دولت بخشی از امکانات را فراهم کرد اما کار عمده توسط خود شما انجام شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه تصریح کرد: باید در موضوع اشتغال زنان قهرمان در فدراسیون ها بازنگری شود و این مساله در کمیسیون اجتماعی دولت هم مطرح است تا سهم زنان در فدراسیون ها قوی تر دیده شود.

حضور زنان در فدراسیون ها باید پررنگ تر دیده شود

پیگیر پخش مستقیم مسابقات دختران هستیم

وی درادامه با اشاره به این موضوع که مطالبه رئیس جمهور پخش مستقیم مسابقات دختران از صدا و سیما است، گفت: ما این موضوع از طریق حوزه معاونت امور زنان و خانواده پیگیری کرده تا امکان پخش مسابقات فراهم شود و از فیفا نیز تقاضا داریم برای ادامه مسابقات فوتسال دختران در مراحل بعدی همکاری لازم را داشته باشند.

ابتکار ادامه داد: ورزش همگانی به خصوص برای دختران باید از سطوح ابتدایی توسعه پیدا کند و با هماهنگی وزیر آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان باید به ورزش دختران توجه بیشتری شود تا دختران از کم تحرکی آسیب نبینند.

وی اضافه کرد: اینکه شما سبک زندگی ورزشکارانه دارید قابل تحسین است و ما نیز از شما حمایت خواهیم کرد و امیدوارم شاهد قهرمانی جهان شما در آینده باشیم.

به گزارش عصرپرس، تیم ملی فوتسال دختران کشورمان پس از رقابت با تیم های ازبکستان و ترکمنستان در مرحله گروهی، چین در مرحله یک چهارم؛ ویتنام در نیمه نهایی و ژاپن در فینال، عنوان قهرمانی دومین دوره از بازیهای فوتسال آسیا را کسب کردند.



نام:
ایمیل:
* نظر: