اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - 26 May 2018
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص):
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه ایران در حوزه دفاعی جزو برترین‌ کشورهای جهان است خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم و اگر انگشت دشمن بر روی ماشه برود آن‌چنان آن‌ها را ادب خواهیم کرد که از کرده خود پشیمان شوند.

اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم

به گزارش عصرپرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در نشست مشترک هیئت رزمندگان و طرح مودت سپاه در مصلی شهرستان املش با اشاره به حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت: پیروزی‌ها و رشد کنونی جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است و باید آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه سربازان این کشور گوششان به زبان رهبر معظم انقلاب دوخته  شده است افزود: معیارهایی را که معظم له ترسیم کردند باید برای همه الگو و سرمشق باشد و در این مسیر چشمان بیدار پدافند هوایی به‌صورت شبانه‌روز از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)  با اشاره به موضوع برجام گفت: تحریم‌ها مانند فولاد، ایران را آبدیده می‌کند و ما هیچ نگرانی‌ درباره خروج آمریکایی‌ها از برجام نداریم.

امیر اسماعیلی با بیان اینکه آمریکا از آغاز برجام تاکنون هم، در برجام حضور نداشته خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران نه‌تنها هیچ تأثیری بر کشور نداشته بلکه عزم و اراده ملت ما را مصمم‌تر از گذشته کرده است.

وی با بیان اینکه جغرافیای ایران اسلامی مملو از آشیانه عقاب‌های پدافند است و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان در صورت هرگونه تعدی به خاک ایران را خواهیم داد تصریح کرد: سه هزار و ۷۰۰ نقطه کشور تحت پوشش قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) قرار دارد و هیچ‌گونه پرنده مزاحمی نمی‌تواند از آسمان ایران با تعارض عبور کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به علاقه ملت ایران به مقام ولایت‌فقیه بیان کرد: رمز پیروزی بر دشمن اطاعت از ولایت‌فقیه است و این روحیه در ایران روزبه‌روز در حال تقویت است.

امیراسماعیلی با بیان اینکه ایران در حوزه دفاعی جزو برترین‌ کشورهای جهان است خاطرنشان کرد: اقتدار نظامی کشور را با هیچ مذاکره‌ای عوض نمی‌کنیم و اگر انگشت دشمن بر روی ماشه برود آن‌چنان آن‌ها را ادب خواهیم کرد که از کرده خود پشیمان شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر: