اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - 23 May 2018
فرمانده انتظامي استان از دستگيري عامل اخلال در نظام اقتصادي و اعتراف وي به 83 ميليارد ريال كلاهبرداري در قالب سرمايه گذاري در بورس خبر داد.

كلاهبرداري 83 ميليارد ريالي در قالب سرمايه گذاري در بورس

به گزارش عصرپرس از پايگاه خبري پليس، سردار علي اكبر جاويدان گفت: جرايم اقتصادي يكي از چالش هاي موجود است كه مي تواند تهديدي براي امنيت كشور باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به تبعات و آثار منفي جرايم اقتصادي در نظام اقتصادي کشور گفت: تبعات اجتماعي اين گونه جرايم عموم افراد جامعه را در بر مي گيرد.

سردار جاويدان به عزم جدي پليس آگاهي در برخورد با پديده جرايم اقتصادي اشاره و بیان کرد : در همين راستا و در پي مدت ها كار اطلاعاتي و پليسي، عامل اخلال در نظام اقتصادي در گلستان شناسايي و دستگير شد.

وي بيان داشت: متهم كه از سال 92 در قالب كارگزار بورس و سرمايه گذاري شهروندان در بورس و با پرداخت سود بالا به مردم، ميلياردها ريال كلاهبرداري كرده بود دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي گلستان ادامه داد: تحقيقات پليس آگاهي نشان مي دهد متهم فقط 800 ميليون تومان از پول هاي دريافتي را در بورس نگه داشته و بقيه مبالغ را در امور ديگر سرمايه گذاري كرده است.

سردار جاويدان با بيان اينكه تا كنون 80 شاكي شناسايي و در مراجع قضائي از فرد كلاهبردار شكايت كرده اند تصريح كرد: مبلغ كلاهبرداري تا اين لحظه 83 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي گلستان در پايان خاطرنشان كرد: متهم با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي و با قرار سنگين روانه زندان شد و تحقيقات تكميلي در اين خصوص ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: