اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 21 May 2018
با موافقت بیناد شهید و امور ایثارگران انجام می شود:
رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در رابطه با بحث درمان خانواده معظم شهدا بویژه پدران و مادران بزرگوار شهدا که نیاز بیشتری به بخش درمان دارند، با نیروهای مسلح قراردادی منعقد شده تا مشکلات این بخش مرتفع گردد، لذا در صورت موافقت بنیاد شهید و امور ایثارگران مشکل بیمه خانواده های شهدا حل خواهد شد.
حمایت بیمه‌ای نیروهای مسلح از خانواده های شهدا و ایثارگران
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، سرهنگ ابراهیم پاشاپور رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مجتمع شهید سپهبد علی صیاد شیرازی (خزرآباد) با خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران دیدار کردند. 

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش  در این مراسم گفت: همه ما باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و اهتمام مضاعف و ویژه ای را لحاظ کنیم که بدون تردید در سایه این فرهنگ توفیقات و برکات بسیاری حاصل خواهد شد.

سرهنگ پاشاپور افزود: وجود و حضور خانواده های معظم شهدا باعث تقویت روحیه انقلابی و صیانت از ارزش های انسانی و اسلامی خواهد شد و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همچنان با عظمتی وصف ناشدنی حفظ خواهد کرد.

 وی خاطرنشان کرد: هر چه در راه تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است و خدمت به خانواده معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند عبادت است. 
با موافقت بنیادشهید مشکل بیمه ای خانواده معظم شهدا حل خواهد شد 
در حاشیه این مراسم، رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال خبرنگار عصرپرس که در خصوص  اعتراض خانواده های معظم شهدا در بخش درمان چه تدبیری اندیشیده شده، گفت: متاسفانه ما هر روزه شاهد اعتراض جمعی از خانواده معظم شهدا در بخش درمان هستیم و مطالبات این عزیزان به حق بوده، لذا با توجه به گستردگی مراکز درمانی و همچنین ارائه مناسب و رایگان خدمات درمانی به افراد تحت پوشش نیروهای مسلح، به بنیادشهید پیشنهاد کردیم که در رابطه با بحث درمان خانواده معظم شهدا بویژه پدران و مادران بزرگوار شهدا که نیاز بیشتری به بخش درمان دارند، با نیروهای مسلح قراردادی منعقد نموده تا مشکلات این بخش مرتفع گردد. 

وی افزود: ما همچنان منتظر پاسخ بنیادشهید و امورایثارگران هستیم که در صورت موافقت بنیادشهید قطعا این مشکل خانواده معظم شهدا حل خواهد شد. 

صدور کارت حکمت خانواده های شهدا در سال جاری
وی در ادامه به صدور کارت حکمت ویژه خانواده معظم شهدا اشاره کرد و گفت: کارت حکمت، که توسط وزارت دفاع شارژ می شود تا به حال تنها ویژه شاغلین نیروهای مسلح بود که با توجه برگزاری جلسات و با همت دوستان در نیروهای مسلح، این کارت در سال جاری برای خانواده معظم شهدا هم صادر خواهد شد. 

سرهنگ پاشاپور در ادمه سخنان خود افزود: معوقه خانواده شهدا در سال جاری با همت و همکاری بنیادشهید و امور ایثارگران کشور نیز پرداخت خواهد.
حمایت بیمه‌ای نیروهای مسلح از خانواده های شهدا و ایثارگران

خبرنگار: پویا مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: