به گزارش عصرپرس از سازمان تامین اجتماعی، مهدی درخشان روز یکشنبه افزود: راههای دریافت اطلاعات و اخذ پذیرش غیرحضوری در مراکز ملکی سازمان، از پنج طریق نوبت دهی تلفنی، کیوسک پذیرش سرپایی، نوبت دهی اینترنتی، سامانه USSD با شماره گیری کد دستوری #142* و وب سایت های بیمارستانی و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام می شود.
وی اظهار داشت:
سازمان تامین اجتماعی به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، پذیرش غیرحضوری و مکانیزه
در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی را با مزایای تسهیل و تسریع در سرویس دهی به مراجعان،
کاهش سفرهای درون شهری غیرضروری، کاهش خطاهای عمدی و غیرعمدی انسانی، امکان اطلاع رسانی
به بیمار در صورت کنسل شدن نوبت ها، مدیریت بهتر صف انتظار و کاهش ازدحام در مراکز
درمانی، امکان کنترل و احراز هویت مناسب تر، امکان اطلاع از ساعت تقریبی ویزیت، عدم
نیاز به اینترنت یا نصب نرم افزار بر روی موبایل در صورت استفاده از کدهای دستوری سامانه USSD و عدالت در دسترسی به خدمات، فراهم آورده
است.
درخشان ادامه داد:
هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت
وجه انجام نمی شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان
است.
معاون درمان سازمان
تامین اجتماعی تصریح کرد: هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص، از طریق رسانه های جمعی
به اطلاع عموم می رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تامین اجتماعی را فقط
از پایگاه اطلاع سازمان به نشانی www.tamin.ir، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا رسانه های
رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.