اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 12 May 2018
مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت:
قراردادهای جدید با شرکت‌های فرانسوی با رعایت منافع مشترک منعقد شده و وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام پایبندی به قرارداد‌های همکاری مشترک، در راستای تامین منافع ملی هرگونه نقص تعهدات را با دقت و به سرعت پیگیری خواهد کرد.

قراردادهای جدید شرکت‌های فرانسوی با رعایت منافع مشترک منعقد شده است

به گزارش عصرپرس ازشاتا، در پی انتشار یادداشتی در خبرگزاری میزان با عنوان" سکوت بی ثمر وزارت صنعت در مقابل زیادخواهی فرانسوی ها"، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی به شرح زیر ارایه داد:‌

تمایل مشتریان داخلی به خودروهای فرانسوی و حضور شرکت های خودروساز فرانسوی در ایران به دلیل کیفیت مناسب محصولات فرانسوی و خدمات قابل قبول این خودروسازان بین‌المللی در بازار ایران بوده‌ است و این موضوع به وضوح در گزارشات کیفی منتشر شده از سوی شرکت‌های ارزیابی کننده محصولات و خدمات خودرویی در کشور مستند شده است .

قراردادهای جدید با شرکت‌های فرانسوی با رعایت اصول حفظ منافع مشترک منعقد شده و در صورت نقض قرارداد از سوی هر یک از طرفین موضوع در محاکم داخلی و بین‌المللی قابل پیگیری است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت همگام با سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام پایبندی به قرارداد‌های همکاری مشترک با کشورهای مختلف در راستای تامین منافع ملی هرگونه نقص تعهدات را با دقت و به سرعت پیگیری خواهد کرد .

در پایان امیدواریم با عزم مسؤولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار همت مردم در راستای توسعه ایران اسلامی و بهبود وضع اقتصادی کشور گام های موثری برداریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: