اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 11 May 2018
کرباسیان پس از بازدید از پروژه کمک به منطقه زلزله زده:
رییس هیات عامل ایمیدرو پس از بازدید از پروژه خدماتی این سازمان در منطقه سرپل ذهاب خبر داد: مرکز توانبخشی ایمیدرو در سرپل ذهاب مرداد ماه راه اندازی می شود.

مرکز توانبخشی ایمیدرو در سرپل ذهاب مرداد ماه راه اندازی می شود

به گزارش عصرپرس به نقل ازشاتا، مهدی کرباسیان در این برنامه که رییس سازمان بهزیستی کشور نیز حضور داشت، تصریح کرد: ایمیدرو در راستای وظایف اجتماعی خود به دنبال بروز حادثه زلزله در آن منطقه از کشورمان، در قدم نخست، مسوولیت ساخت یک مرکز توانبخشی را برعهده گرفت. 

به گفته کرباسیان، مجتمع فوق از هزار متر مساحت برخوردار است که پس از اتمام به سازمان بهزیستی کشور اهدا می شود.

 وی افزود: ایمیدرو دو اقدام حمایتی ایمیدرو نیز با هماهنگی وزارت صنعت معدن و معدن در آن مناطق آغاز کرد که شامل تامین فولاد پروژه های در دست ساخت و استمهال بدهی معدنکاران منطقه است.

کرباسیان اضافه کرد: این سازمان با کمک گرفتن از شرکت های بزرگ فولادی از جمله فولاد مبارکه، خوزستان و خراسان اقدام به تامین نیاز فولادی بنیاد مسکن برای پروژه های در دست ساخت آن منطقه کرد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ادامه داد: همچنین با هماهنگی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، نسبت به استمهال تسهیلات اخذ شده معدنکاران آن ناحیه اقدامات لازم را انجام داد.

در این برنامه، فاز نخست مسکن مددجویان سرپل ذهاب واقع در روستای کوئیک عزیز، با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو و رییس سازمان بهزیستی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت. پس از آن مراسم، بازدیدی نیز از شهرک صنعتی سرپل ذهاب انجام شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: