اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 09 May 2018
وزیر ارتباطات و‌فناوری اطلاعات در دیدار با دبیرکل اتحادیه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه بر‌گسترش همکاری های موجود در حوزه های بیشتر تاکید کرد.

وزیر ارتباطات با دبیرکل اتحادیه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه دیدار کرد

به گزارش عصرپرس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (سه شنبه) با دبیرکل اتحادیه مخابرات آسیا و اقیانوسیه دیدار و گفت و‌گو کرد.

در این جلسه آذری جهرمی با اشاره به وضعیت رشد شاخص های ICT در ایران طی سال های اخیر گفت: ایران از ابتدای تشکیل اتحادیه مخابراتی آسیا و‌اقیانوسیه حضور داشته است و‌ همکاری های نزدیکی را با این اتحادیه انجام داده است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده ICT در حوزه های دیگری چون کشاورزی، سلامت و انرژی در حوزه اقتصاد دیجیتال افزود: با همکاری های اخیر با کشورهای همسایه چون روسیه، ترکیه، آذربایجان و هند سعی می کنیم از ظرفیت بازارهای یکدیگر بهره ببریم.

آری وان هورانسکی دبیرکل اتحادیه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه موسوم به APT نیز ضمن تشکر ازحضور موثر  ایران  درفعالیت های این اتحادیه برنامه های آتی apt را تشریح و خواستار حمایت کشورمان در پیشبرد این برنامه ها گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: