اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 08 May 2018
مديرعامل برق منطقه‌اي تهران:
مديرعامل برق منطقه‌اي تهران گفت: صعوبت و سختی‌های تامين برق و قيمت تمام شده آن براي مردم شفاف‌سازي نشده است و ما نتوانستيم اين كار را انجام دهيم.

سختی‌های تامين برق براي مردم شفاف‌سازي نشده است

به‌گزارش عصرپرس ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، غلامرضا خوش‌خلق مديرعامل برق منطقه‌اي تهران در تشريح چالش‌هاي حوزه برق منطقه‌اي تهران از جمله كمبود نقدينگي و وجود فرسودگي شديد تجهيزات شبكه برق گفت: صعوبت تامين برق مطمئن و پايدار و قيمت تمام شده اين نوع از انرژي، براي مردم شفاف‌سازي نشده است و ما نتوانستيم اين كار را انجام دهيم.

وی با اشاره به رشد 6 تا 7 درصدي مصرف برق در هر سال و نياز به تعمير و جايگزيني تجهيزات فرسوده، ادامه داد: ما به ازاي رشد مصرفي كه داريم بايد تهيه و تامين تجهيزات هم رشد داشته باشد و اين ميسر نمي‌شود مگر با تصحيح الگوي مصرف و همكاري همه مردم.

خوش‌خلق ضمن مقايسه مصرف در سال‌هاي پيش از هدفمندي يارانه‌ها و ايام پس از آن، اضافه كرد: ما مي‌توانيم با مديريت مصرف، استفاده از تجهيزات مناسب و شرايط زماني درست، به رشد مصرف بهينه كمك كنيم اما به خاطر قيمت پايين برق كه كمتر از هزينه خريد يك باطري قلمي در روز است اين اتفاق نمي افتد.

وي در ادامه افزود: در سال 90 كه سال اول هدفمندي يارانه‌ها بود رشد مصرف صفر شد و دو درصد كاهش مصرف داشتيم كه اين نشان مي‌دهد قيمت تمام شده بر متوسط مصرف كشور موثر است.

مديرعامل برق منطقه‌اي تهران در خاتمه از مردم خواست تا همكاريشان را بيشتر كنند چون با يك مديريت معقول مي‌توان به راحتي از پيك سال جاري عبور كرد.  


نام:
ایمیل:
* نظر: