اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 06 May 2018
سردار صفوی:
دستیار و مشاور فرمانده کل قوا گفت: کار حفاظت از شخصیت‌ها کاری تخصصی و پیچیده است که احتیاج به هوشمندی ، نبوغ و شجاعت دارد و سپاه انصارالمهدی پرونده درخشانی در این موضوع بر جای گذاشته است.

سپاه انصارالمهدی(عج) پرونده درخشانی در حفاظت از شخصیت‌هادارد

به گزارش عصرپرس به نقل ازسپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده‌ معظم کل‌‌ قوا صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت انصارالمهدی طی سخنانی اظهار داشت: اوایل پیروزی انقلاب ما از حیله دشمنان غفلت کردیم.

وی افزود: چه کسی قبول می‌کند که رژیم صهیونیستی پشت سر ترور دانشمندان هسته‌ای ما نباشد، ضمن اینکه شیوه ترور این دانشمندان و بمب‌های به کار رفته در ترور این شهدا، کاری بسیار حرفه‌ای بوده است.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه سپاه حفاظت انصار‌‌المهدی طی سال‌های پس از تاسیس آن اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، تصریح کرد: این سپاه، فعالیت‌های ارزنده‌ای در جهت حفاظت از شخصیت‌ها و اماکن حساس و حیاتی نظام انجام داده، پس از اینکه مسئولیت حفاظت از دانشمندان هسته‌ای به سپاه واگذار شد دشمن تا امروز نتوانسته، هیچ دانشمندی را ترور کند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: کار حفاظت از شخصیت‌ها کاری تخصصی و پیچیده است که احتیاج به هوشمندی ، نبوغ و شجاعت دارد که سپاه انصارالمهدی پرونده درخشانی در این موضوع بر جای گذاشته است.

وی با با اشاره اینکه سرمایه‌های انسانی یک کشور از ارکان قدرت ملی آن هستند، تصریح کرد: حفاظت از شخصیت‌ها کار مهمی است که هر حکومتی برای حفظ منافع ملی‌اش به آن احتیاج دارد.

دستیار و مشاور فرمانده‌ کل‌ قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های جمهوری اسلامی در منطقه و شکست‌های پی‌درپی آمریکا گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب روحیه مقاومت و ایستادگی در ملت‌های منطقه وجود نداشت. پس از آن ، همه ملت‌های منطقه به این نتیجه رسیدند که مسیر ملت ایران مسیر دستیابی به استقلال و آزادی است.

سرلشکر صفوی ادامه داد: پیروزی‌هایی که در سایه فرهنگ جهاد و مقاومت و حفاظت از منافع ملی حاصل شده است، ملت ما را مقتدر کرده و ما امروز با اقتدار کشورمان را مدیریت می‌کنیم.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی از بین رفتنی نیست، تاکید کرد: جمهوری اسلامی امنیت خود را تامین کرده است و این آمریکاست که منطقه را به آتش کشیده و حضور آنها در منطقه موجب ناامنی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: