اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 29 April 2018
ربیعی
وزیرتعاون ، کارورفاه اجتماعی ، نقش زنان را در تصویر آینده بازارکار کشورپررنگ دانست و گفت : قطعا باید برای افزایش توازن زندگی و کار زنان برنامه ریزی های درستی انجام شود .

نقش زنان در تصویرآینده بازار کار کشور پررنگ است

به گزارش عصرپرس از وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی علی ربیعی شامگاه شنبه ، هشتم اردیبهشت و همزمان با هفته کارگر در مراسم تجلیل از مقام زنان کارگر که در محل وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی برگزارشد به اهمیت جایگاه زن در جامعه امروز اشاره کرد و گفت : اکنون نقش های اجتماعی و اقتصادی مهمی برعهده زنان است و نسل های آینده نیزاز این نقش ها تاثیر می پذیرند .

 وی گفت : به عنوان یک عضو دولت و یک کنشگراجتماعی معتقدم که نادیده گرفتن واقعیت توانایی های زنان ، جامعه را دچار عدم توازن های اجتماعی وسیاسی می کند و امیدواریم بتوانیم گام های مثبتی برای زنان کارگرکشور برداریم

ربیعی تاکید کرد : ازمشکلات زنان کارگر به خوبی آگاه هستیم و تعهد ما دیدن و کتمان نکردن این مسائل است .

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ، امسال را سال موفقیت های کوچک نامید و افزود : باید امسال گره های کوچک را بگشاییم تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم .

وی اشاره کرد : امیدواریم بتوانیم گام های مثبتی برای زنان کارگر کشور برداریم و از درد و رنج آنان بکاهیم و درجهت خوشبختی و نشاط زنان جامعه به ویژه زنان جامعه تلاش و اهتمام به خرج دهیم .

گفتنی است این مراسم با حضورمعصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، سیده فاطمه ذوالقدرنایب رییس فراکسیون زنان مجلس ، شهیندخت مولاوردی  دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی ، سهیلا جلودارزاده نماینده مجلس شورای اسلامی و فعال کارگری ، وحیده نگین مشاوروزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی درامور بانوان و جمعی از زنان کارگرسراسر کشور برگزار و از زنان کارگر برتر تجلیل شد .


نام:
ایمیل:
* نظر: