اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 28 April 2018
مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو:
مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در دومين همايش مديران روابط عمومي صنعت برق حرارتي، گفت: صنعت آب و برق بايد به مباحث فرهنگ سازي و تبيين روانشناختي و مخاطب شناسي ورود پيدا كند.
استاندارد مصرف انرژی در کشور وجود ندارده گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، صدیقه ببران مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو در دومين همايش مديران روابط عمومي صنعت برق حرارتي با تاكيد بر لزوم صرفه جويي در مصرف انرژي، گفت: ما استاندار مصرف نداریم و بيش از حد مصرف ميكنيم.

وی با اشاره به کمبود بارشها در سطح كشور، گفت: امسال به دليل افت بارندگی ها با كاهش چهار هزار مگاواتي توليد برق در نيروگاههاي برقابي مواجه خواهيم بود.

ببران ايجاد فضاي رقابتي، اشراف به حوزه رسانههاي نوين و فضاي سايبري را از ويژگي هاي مهم مديران روابط عمومي برشمرد و گفت: رعايت اخلاق حرفه اي در حوزه اطلاع رساني از اهداف سازماني است و اين حرفه نيازمند خلافيت و نوآوري است.

مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت نيرو خاطرنشان کرد: بخش رسانهاي و افكار عمومي براي ما مهم است و بايد تلاش كنيم تا اقدامات و فعاليتهاي وزارت نيرو و شركت هاي زيرمجموعه اش به درستي توسط رسانه ها منتقل شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: