اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 25 April 2018
معاون پارلمانی رئیس جمهور:
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز دشمن با توطئه‌های مختلف و ایجاد اختلاف وحدت ملی ما را نشانه گرفته است.

دشمن وحدت ملی ما را نشانه گرفته است

به گزارش عصرپرس، حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری شهرستان هریس افزود: اقتدار ملی در گرو وحدت، امید و انسجام مردمی است و تحقق این امر نیازمند همراهی تمامی دلسوزان و جناح‌های مختلف است.

وی گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی رمز  موفقیت؛  اتحاد، وحدت و همدلی مردم با مسئولان بوده است.

وی به وضعیت عمومی اواخر سال 91 و اول سال 92 اشاره کرد و افزود: درآن دوران تحریم های ناجوانمردانه بین المللی مشکلات جدی برای کشور ما به‌وجود آورده بود و منجر به ثباتی اقتصادی در کشور و تورم 44 درصد شده بود که تعامل ویژه دولتمردان و رهنمودها و حمایت‌های رهبری باعث شد که به رشد اقتصادی مناسبی دست یابیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امروز امنیت اقتصادی در کشور حاکم است و با استقبال کشورهای مختلف و تثبیت اقتصادی، قراردادهای کلان در زمینه‌های مختلف اقتصادی با مسئولین کشورمان امضاء شده است که این امر نشانگر نتایج تلاش دولت و نظام برای توسعه اقتصادی کشور است.

وی در ادامه به توطئه استکبار جهانی در قالب نیروهای تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: متأسفانه داعش به نام اسلام بزرگترین ضربه و جفا را به اسلام کرد و اگر نقش مدافعان حرم و نیروهای جان برکف مقاومت در ریشه کنی تروریست‌های داعشی نبود، دشمن با هدف ضربه به نظام اسلامی و پشتیبانی کشورهای مستکبر در قالب تروریست‌های داعش تا نزدیکی‌های مرز ایران آمده بود و باید با دشمن در داخل کشور مبارزه می‌کردیم.


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: