اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 25 April 2018
وزیر نیرو به منظور افتتاح چند طرح آب و برق و بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب ظهر امروز (چهارشنبه) به کرمانشاه سفر می‌کند.
وزیر نیرو امروز به کرمانشاه سفر می‌کندبه‌گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، رضا اردکانیان وزیر نیرو ظهر چهارشنبه پس از ورود به کرمانشاه راهی شهر کنگاور خواهد شد تا تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر را افتتاح کند. وزیر نیرو همچنین پس از این برنامه، بازدیدی از تصفیه‌خانه آب کرمانشاه و فاضلاب شهر کرمانشاه (رودخانه قره‌سو) خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دیدار با کارکنان صنعت آب و برق استان و شرکت در جلسه شورای اداری استان به عنوان برنامه پایانی روز نخست سفر اردکانیان به کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وزیر نیرو صبح پنجشنبه با حضور در شهر پاوه، بازدیدی از پروژه آبرسانی به این شهر خواهد داشت و سپس ضمن بازدید از سد داریان، دو واحد نیروگاه 140 مگاواتی داریان را افتتاح خواهد کرد.

بهره‌برداری از سد ازگله و آغاز عملیات اجرایی سد مخزنی هواسان، از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در روز پنجشنبه خواهد بود و در پایان این سفر اردکانیان با حضور در شهرستان سرپل ذهاب، از وضعیت آبرسانی و تامین برق مناطق زلزله زده این شهرستان بازدید خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: