اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 24 April 2018
چهارمین همایش تولید پایدار گاز به میزبانی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در محل سالن برگزاری همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرد.
چهارمین همایش تولید پایدار گاز آغاز به کار کردبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شانا، همایش تولید پایدار گاز امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) با هدف معرفی فناوری‌های نوین کاربردی و نظام جدید مدیریتی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل بهترین تجربه‌ها و یافته‌ها در عملیات پالایش گاز و ارتقای سطح علمی مدیران، کارشناسان و محققان شرکت‌های پالایش گاز و با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز، مدیران ارشد و میانی وزارت نفت و شرکت‌های تابع، شرکت ملی گاز و شرکت‌های تابع، مدیران عامل و کارکنان رده‌های مختلف شرکت‌های پالایش گاز و ارائه‌دهندگان مقالات منتخب، آغاز به کار کرد.

محورهای این همایش در ۹ بخش؛ منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، راهبرد و تعالی، مسئولیت‌های اجتماعی، مدیریت راهبری عملیات، مدیریت دارایی‌های فیزیکی، مدیریت انرژی و کربن، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست و فناوری اطلاعات و ارتباطات برنامه‌ریزی شده است.

در این همایش از مجموع بیش از ۷۰۰ مقاله دریافتی، تعداد ۶۱ مقاله به صورت شفاهی و تعداد ۷۱ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود. ارائه و بررسی چالش‌های فراروی زنجیره تولید گاز، ایجاد فضای رقابتی بین پالایشگاه‌های گاز با رویکرد ارتقای کیفی و کمی محصولات، هم‌افزایی علمی و عملیاتی پیشتازان صنعت پالایش گاز کشور، نمایش آثار فعالیت‌های شرکت‌ها در حوزه‌های زیست‌محیطی، اقتصادی، اجتماعی و...، بالابردن سطح اعتماد، رواج فرهنگ بهینه‌کاوی، مدیریت دانش و شفافیت عملکرد از دیگر اهداف این همایش است.

شایان ذکر است: پس از فراخوان و دریافت مقالات ارسالی، آثار از سوی استادان دانشگاه و صاحب‌نظران صنعت پالایش گاز، داوری و مقالات برتر انتخاب شدند. بخشی از مقالات بر اساس حوزه‌های مختلف عملکردی به‌صورت شفاهی در نشست‌های تخصصی متعدد و دیگر مقاله‌های برتر در قالب پوستر به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: