اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - 16 April 2018
پورابراهیمی خبرداد:
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه این کمیسیون با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز خبر داد.

بررسی مسائل ارزی با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و بانک مرکزی

به گزارش عصرپرس به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی درخصوص جلسه فردا (سه شنبه، 28 فروردین) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه علنی مجلس، تکالیفی برای کمیسیون اقتصادی در راستای رسیدگی به مسائل ارزی کشور تعیین شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس برنامه، نشست کمیسیون اقتصادی فردا با حضور وزرای اقتصاد و صنعت و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مسائل ارزی برگزار می شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارتخانه های اقتصاد و صنعت و بانک مرکزی باید گزارشی از برنامه ها و عملکردی سازمان ذی ربط در حوزه بازار ارز ارائه کنند.

پورابراهیمی گفت: بانک مرکزی تاکنون برنامه جامع و زماندار درخصوص ساماندهی بازار ارز ارائه نکرده و اقداماتی که تاکنون بانک مرکزی انجام داده براساس اطلاعیه های این بانک بوده است.

وی ادامه داد: از وزیر صنعت خواسته شده تا ابعاد و آثار مرتبط با ساماندهی بازار ارز را در حوزه بازرگانی داخلی و خارجی تشریح کند، همچنین وزیر اقتصاد گزارشی درباره آثار ساماندهی بازار ارز در بازارهای سرمایه و پول و سایر مؤلفه های اقتصادی ارائه می کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در هر صورت گزارش و برنامه های بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز با طرح مجلس در این باره انطباق داده و از بخش هایی که همپوشانی داشته باشد حمایت می شود و درباره بخش هایی که متفاوت است نظرها بیان خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: