اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - 16 April 2018
مديركل نظارت برتوزيع توانير خبر داد
مديركل نظارت برتوزيع توانير از اعزام اكيپ هاي عملياتي از سه استان به سوي استان البرز خبرداد و گفت: اين گروه ها در كنار اكيپ هاي عملياتي خود شركت توزيع برق البرز فعاليت خواهند كرد.

اعزام اكيپ هاي عملياتي از سه استان به سوي البرز به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از توانیر، مسعود صادقي مديركل نظارت برتوزيع توانير  با اشاره به اين كه بارش برف و وزش طوفان در شبكه گذشته و امروز صبح باعث شكستگي شاخه درختان و افتادن روي شبكه هاي توزيع برق شده است، خاطرنشان كرد: خاموشي هاي ناشي از اين رخداد طبيعي تا ساعاتي ديگر رفع خواهد شد.

 صادقي همچنين از اعزام 20 اكيپ عملياتي از سه شركت توزيع برق قزوين، تهران بزرگ و غرب مازندران به استان البرز خبرداد و گفت: اين گروه ها در كنار اكيپ هاي عملياتي خود شركت توزيع برق البرز فعاليت خواهند كرد.

 وي با بيان اين كه بارش برف به ويژه در درختان برگ دار باعث سنگين شدن شاخه ها و افتادن آن روي شبكه هاي برق شده است، اضافه كرد: در حال حاضر 60 اكيپ عملياتي توزيع برق البرز در حال تلاش براي رفع مشكلات شبكه هستند.

 صادقي در عين حال خاطرنشان ساخت: بارش باران و برف و وزش طوفان باعث بروز خاموشي هاي پراكنده و بسيار كمي در استان هاي خوزستان، شهر اهواز، زنجان و قزوين نيز شده بود كه البته با تلاش گروه هاي عملياتي كه از شب گذشته در آماده باش به سر مي بردند، در كوتاه ترين زمان ممكن رفع شد.

 مديركل نظارت برتوزيع توانير تصريح كرد: هم اكنون همه مشكلات ناشي از تغييرات جوي در شبكه هاي برق مناطق ذكر شده رفع شده است و شبكه در حالت پايدار قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: