اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - 11 April 2018
با حضور وزیر نیرو؛
18 طرح آب و فاضلاب مشهد با حضور وزیر نیرو در مناطق مختلف شهر این شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

18 طرح آب و فاضلاب مشهد به بهره‌برداری رسید

به‌گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در سفر وزیر نیرو به استان خراسان رضوی ضمن بهره‌برداری از 18 طرح آب و فاضلاب مشهد عملیات اجرایی پنج طرح جمع‌آوری فاضلاب نیز در این شهر آغاز شد.

ساخت مخزن 60 هزار مترمکعبی، اجرای خطوط جمع آوری آب چاه‌های پهنه‌های 'ام' و 'ال' با نام طرح حضرت نبی اکرم (ص)، ایجاد 14 حلقه چاه آب شرب، اجرای 85 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب و بنای ساختمان امداد و اتفاقات 10 از طرح‌هایی است بخشی از طرح‌های است که در سفر وزیر نیرو به مشهد مورد افتتاح قرار گرفت.

برای اجرای این طرح‌ها که در مناطق مختلف شهر مشهد اجرا شده در مجموع 697 میلیارد ریال هزینه شده است.

افزایش حجم ذخیره آب در برخی از مناطق مشهد، توزیع یکنواختی کیفی آب، کاهش اتفاقات شبکه و جمع آوری و دفع بهداشتی شبکه فاضلاب بخشی از اهداف اجرای این طرح‌های یاد شده است.

در قالب این طرح‌ها شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرک‌های امام علی، شهید شافعی، کشاورز، حجت، گلشهر، پنج تن، سیدی، ثامن، صبا و طبرسی مشهد در مجموع با 86 کیلومتر لوله گذاری بهره‌برداری می‌شود.

همچنین امروز با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب در قالب پنج طرح در شهرک‌های الهیه، آموزگار، شهرک قدس و آزادگان نیز به طول 27 کیلومتر آغاز می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: