اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - 10 April 2018
پتروشیمی رازی، همسو با اهداف مسئولیت اجتماعی وزارت نفت، سالانه ۳۵ تا ۴۰ شغل جدید برای جوامع محلی ایجاد می‌کند.
پتروشیمی رازی سالانه ۴۰ شغل جدید برای جوامع محلی ایجاد می‌کندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شانا، شرکت پتروشیمی رازی در حوزه مسئولیت اجتماعی در قبال جوامع محلی اقدام‌های قابل توجهی انجام داده که یکی از مهم‌ترین آنها جذب نیروهای بومی است.

این مجموعه، سالانه  ۳۵ تا ۴۰ شغل جدید را برای جوامع محلی ایجاد کرده است و از همکاری داوطلبانه نیروهای این مجموعه در کسوت مربی و تربیت دیگر افراد جامعه محلی در رشته‌های ورزشی بهره می‌برد، ضمن این که فضاهای ورزشی این مجموعه برای جوامع بومی منطقه هم قابل دسترسی است.

پتروشیمی رازی همچنین عملیات چراغ‌گذاری جاده محل تردد کارکنان منطقه ویژه از شهرک بعثت به منطقه به طول ۲۰ کیلومتر را انجام داده است.

در همین حال بودجه‌ای برای ساخت مدرسه تیزهوشان در بندر ماهشهر با هدف پرورش فرزندان نخبه شهر اختصاص است. کارآموزان دانشگاهی در این مجموعه جذب می‌شوند و فرصت یادگیری عملی در اختیار دانشجویانی که سال‌ها تنها دانش تئوری داشته‌اند، قرار می‌گیرد.

این مجموعه همچنین در  زمینه حفظ محیط‌زیست نیز اقدام‌های قابل توجهی را در مدیریت پسماند خانگی و صنعتی، مدیریت آب‌های آلوده و پساب‌ها، پایش و کنترل آلاینده‌های هوا و مدیریت انرژی داشته است.

پتروشیمی رازی در بندر امام خمینی (ره) واقع شده و تولید و فروش آمونیاک، اسید سولفوریک، اسید فسفریک، کود اوره، کود دی‌آمونیوم فسفات و گوگرد را انجام می‌دهد. این شرکت پتروشیمی یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های تولید کودهای ازته و فسفاته و مواد شیمیایی کشور با ظرفیت اسمی سالانه ۳ میلیون تن (قابل حصول ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار) است که در شمال شرقی خورموسی و ۶۶ کیلومتری از مدخل ورودی خلیج فارس و در شمالی‌ترین بخش این خلیج قرار دارد.

پتروشیمی رازی در سومین همایش مسئولیت اجتماعی سپاس‌نامه همایش را به همراه تندیس نقره‌ای به دلیل اقدام‌هایش در تحقق اهداف مسئولیت اجتماعی دریافت کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: