اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - 10 April 2018
استاندار هرمزگان:
استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد و امسال نیز توسعه گردشگری اولویت استان است.

گردشگری، اولویت امسال توسعه هرمزگان است

به‌گزارش عصرپرس از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان گفت: گردشگری یکی از پایه‌های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در استان است که می‌تواند به تولید و اشتغال کمک کند.

وی افزود: ساخت بلوار ساحلی در شرق بندرعباس امسال آغاز شده که باید این بلوار همه زیرساخت‌های لازم برای استقرار گردشگران را داشته باشد.

همتی افزود: زمین‌های ساحلی غرب بندرعباس بعد از ساحل سورونیز باید با همکاری و تعویض زمین برای توسعه گردشگری استفاده شود.

استاندار هرمزگان گفت: باید برای بهره‌برداری بهتر از ساحل سورو از ورود خودرو به این ساحل جلوگیری شود تا مردم بتوانند از ساحل استفاده کنند.

همتی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی نیز در نوروز امسال تلاش خوبی برای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در استان داشت که با تلفیق این تلاش‌ها و برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می‌توان به رونق گردشگری بویژه در بخش خصوصی کمک کرد.

استاندار هرمزگان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این جلسه فرصت‌های تامین مالی بودجه سال ۹۷ را بخوبی تبیین کرد که باید مدیران استانی بویژه شهرداری‌ها از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

محسن ضیایی مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان نیز در این جلسه گفت:امسال هرمزگان با ثبت بیش از 6‌ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شب اقامت چهارمین استان کشور در جذب مسافران نوروزی بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: