اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - 10 April 2018
ستاری:
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور درباره توانایی و ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: قطعا کیفیت کار پیام‌رسان‌های داخلی قابل رقابت با پیام‌رسان‌های درجه یک دنیا نیست.
پیام‌رسان‌های داخلی توانایی رقابت با ۷ شبکه‌ اجتماعی اصلی جهان را ندارندبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس از خانه ملت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در درباره توانایی و ظرفیت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی، گفت: قطعا پیام‌رسان‌های داخلی از نظر کیفیت کاری در شرایط کنونی توان رقابت با پیام‌رسان‌های درجه یک دنیا را ندارند؛ منظور از پیام‌رسان‌های درجه یک 7 شبکه‌ اجتماعی اصلی جهان است.

ستاری افزود: البته باید این نکته را در نظر گرفت که پیام‌رسان‌های داخلی توانایی پیشرفت بسیاری دارند و در صورتی که به آنها فرصت رشد و شکوفایی داده شود می‌توانند نیاز جامعه مخاطب ایرانی را رفع کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: آقای جهرمی وزیر ارتباطات و اطلاعات فناوری اقدامات لازم در زمینه رشد و شکوفایی پیام‌رسان‌های داخلی را انجام می‌دهند؛ ما بیشتر به دنبال کمک به شرکت‌های این حوزه هستیم تا این شرکت‌ها بتوانند اقدامات لازم برای ایجاد تکنولوژی و زیرساخت‌های لازم برای ارتقا پیام‌رسان‌های داخلی را انجام دهند.




نام:
ایمیل:
* نظر: