اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - 09 April 2018
در ريف حمص سوريه اتفاق افتاد؛
حمله موشکی به فرودگاه تیفور در شهر حمص سوریه، شماری شهید و مجروح برجا گذاشت. پدافند هوایی سوریه 8 فروند موشک را سرنگون کرد.

حمله موشکی به فرودگاه نظامی تی.۴ سوریه

به گزارش عصرپرس به نقل از شبکه العالم، در ساعات نخست بامداد امروز دوشنبه، چند فروند موشک به فرودگاه تیفور حمص شلیک شد که پدافند هوایی سوریه توانست 8 فروند از آنها را پیش از اصابت به هدف سرنگون کند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه در خبری فوری به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: در حمله موشکی به فرودگاه نظامی تی 4 در ریف خمص سوریه شماری از شهروندان سوری شهید و زخمی شدند.

تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد انفجارهایی مهیب در ساعات اولیه روز دوشنبه نزدیک فرودگاه تی - فور T-4 در شهر حمص سوریه شنیده شد.

این تلویزیون اعلام کرد این فرودگاه با چند موشک هدف قرار گرفت و پدافند هوایی سوریه در حال واکنش نشان دادن بود.

این در حالی است که سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: گزارش هایی که در مورد حملات هوایی آمریکا به پایگاه نظامی ارتش سوریه منتشر شده است صحت ندارد.

چند مقام آمریکایی هم روز یکشنبه اعلام کردند گزارش ها مبنی بر این که ارتش آمریکا حملاتی را علیه یک پایگاه هوایی دولت سوریه انجام داده است، حقیقت ندارد.

این تکذیب آمریکا در پی گزارش تلویزیون دولتی سوریه صورت گرفت مبنی بر این که انفجارهایی مهیب در ساعات اولیه روز دوشنبه نزدیک فرودگاه تی فور T-4 در شهر حمص شنیده شد.

شبکه تلویزیونی المیادین هم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: موشک های شلیک شده به سوی فرودگاه تی چهار در ریف حمص از حریم هوایی منطقه کسروان و البقاع در لبنان عبور کرده و به خاک سوریه رسیده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: