اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - 12 March 2018
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در هرمزگان:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: عملیاتی شدن ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان از کارهای خوبی است که این ماده قانونی در کل کشور باید اجرایی شود.
هیچ کالایی تا پایان فروردین سال 97 گران نمی شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، سید محمود نوابی در پنجمین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان که در سالن همایش شرکت ملی گاز برگزار شد با بیان این مطلب، افزود: اگر این قانون نهادینه شود، رقابت مثبتی را در ارایه خدمت مناسب به مصرف کنندگان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در هر کشوری متناسب با سیاست‌ها، بازار کنترل می شود و باید سامانه فروش کشوری داشته باشیم.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این رابطه بیان داشت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال 97 گران نمی شود و مردم می توانند تخلف ها را به سامانه 124 گزارش دهند.

به گفته نوابی، امسال در همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در حوزه متقاضیان 25 برابر و در حوزه منتخبان 22 برابر رشد داشته ایم.

وی از صنعت به عنوان بهترین حوزه برای سرمایه گذاران نام برد و بیان کرد: برای استمرار اشتغال و تولید همه دستگاه ها باید همکاری داشته باشند.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور در پایان بر تکریم و حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: در جامعه اسلامی سرمایه گذاران نباید نگران بازار باشند.

در آیین پایانی پنجمین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از 44 واحد تولیدی و خدماتی بزرگ و متوسط و 24 واحد صنفی تولیدی خدماتی این استان تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: