اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - 11 March 2018
رئیس هیات عامل ایدرو اعلام کرد:
معظمی همچنین با تاکید بر اینکه بر اساس نظام حکمرانی شرکتی، فرایند پاسخگویی به موقع شرکت ها به ستاد سازمان بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: انضباط شرکتی را در سال آینده جدی تر دنبال خواهیم کرد.
انضباط شرکتی را در سال آینده جدی تر دنبال خواهیم کردبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از ایدرونیوز، رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این نشست با تشریح برنامه های توسعه ای و پروژه های ایدرو و شرکت های تابعه، محرومیت زدایی و اشتغالزایی را مهمترین محور برنامه چهار ساله ایدرو عنوان کرد و گفت: امروز ایجاد یک شغل از بسیاری از مستحبات ضروری تر است و این اشتغال باید پایدار باشد. در سال های گذشته بسیاری از بنگاه ها طی فرایند ناصحیح از دولت جدا و به بخشهای خصوصی نااهل واگذار شدند که متاسفانه در این شرکت ها، یا مسیر صنعتی عوض شد و یا بدلیل عدم توان پرداخت به موقع به کارکنان چالش زا شده اند که مجددا به سوی دولت روی آوردهاند تا مشکلات مالی شرکتهایی را که چندین سال است از دولت انتزاع شده اند، حل نمایند.
منصور معظمی همچنین تصریح کرد: تحقق برنامه های ایدرو تا افق ۱۴۰۰ مستلزم هم افزایی و مشارکت فعال شرکت های تابعه است و نقطه نظرات تکمیلی مدیران عامل و اعضای محترم هیات مدیره در این مسیر راهگشا خواهد بود .

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به بحث هوشمند‌سازی تولید و کارخانجات و بسیاری از موارد دیگر که در افق ۱۴۰۰ برای آن برنامه و اهداف تعیین کرده‌ایم، گفت: ‌بحث سنجش میزان آمادگی پذیرش بنگاه‌ها برای انقلاب صنعتی چهارم است که از پروژه‌هایی است که ایدرو در زمینه صنایع پیشرفته تعریف کرده است‌.

معظمی همچنین با تاکید بر اینکه بر اساس نظام حکمرانی شرکتی، فرایند پاسخگویی به موقع شرکت ها به ستاد سازمان بسیار حائز اهمیت است، تاکید کرد: انضباط شرکتی را در سال آینده جدی تر دنبال خواهیم کرد .

در ادامه جلسه ابوالفضل کیانی معاون برنامه ریزی وتوسعه ایدرو هم به تشریح برنامه چهارساله ایدرو تا افق ۱۴۰۰ پرداخت . بر اساس این برنامه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار است در یک بازده زمانی چهارساله ۵۴ پروژه در ۲۰ استان با حجم سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد تومان و میزان اشتغالزایی 30 هزار نفری را محقق کند .

نام:
ایمیل:
* نظر: