اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 07 March 2018
فرمانده بسیج وزارت نیرو عنوان کرد:
فرمانده بسیج وزارت نیرو از هدف‌گذاری در جامعه زنان عشایر برای حفاظت از منابع آب خبر داد و گفت: با همکاری حوزه مدیریت بحران وزارت نیرو درصدد هستیم تا در سال آینده تیم‌های واکنش سریع بسیج وزارتخانه را به منظور افزایش سرعت کمک‌رسانی در شرایط بروز بحران تشکیل دهیم.

تشکیل تیم‌های واکنش سریع بسیج وزارت نیرو درسال آینده

به‌گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، داود طارمی امروز (چهارشنبه) در همایش سراسری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به رویکرد بسیج برای مشارکت در فعالیت‌های تخصصی صنعت آب و برق اظهار داشت: از زمان آغاز مسئولیت، کار در حوزه کارکرد تخصصی را در راس برنامه‌ها قرار دادیم و برای اولین بار در سال گذشته برنامه کارکرد تخصصی بسیج در صنعت آب و برق را ابلاغ کردیم.

وی با بیان اینکه عملکرد قابل ارایه در حوزه کارکرد تخصصی داریم، ادامه داد: در زمینه بروز ریزگردهای خوزستان از ظرفیت موجود بسیج استان‌ها برای حضور و کمک در این منطقه استفاده شده و در مدیریت بحران و طرح احیا و تعادل‌بخشی آب زیرزمینی نیز به صورت ویژه وارد عمل شده است.

طارمی افزود: در این مدت کانون های بسیج متخصصین شکل گرفته و در قالب هیات‌های اندیشه‌ورز، نیروهای بسیج در مانورهای تخصصی و طرح‌های مدیریت مصرف ورود کرده‌اند.

وی با اعلام آمادگی برای کمک به اجرای مصوبات کارگروه سازگاری با کم آبی افزود: جمع حاضر با انگیزه بسیار زیادی آمادگی دارند در هر گونه فعالیتی کمک کنند و ظرفیت‌های خوبی برای همکاری در تمامی سطوح همچون بسیج دانشجوی، مساجد، دانش آموزی وجود دارد.

طارمی از هدف‌گذاری در جامعه زنان عشایر برای حفاظت از منابع آب خبر داد و گفت: با همکاری حوزه مدیریت بحران وزارت نیرو درصدد هستیم تا در سال آینده تیم‌های واکنش سریع بسیج وزارتخانه را به منظور افزایش سرعت کمک‌رسانی در شرایط بروز بحران تشکیل دهیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: